Logan mcv ulései kenyelmesek vagy kényelmetlen? Alkalmas hosszú utakra?
Mindenkitől azt hallom/olvasom a tesztekben, hogy nem, azért is ilyen olcsó a kocsi, 100km-nél messzebb nem ajánlják.
Most fogok új kocsit venni ez az egyik amiért lemondtam a Loganról, másik a turbós benzin motor. Inkább veszek drágább kocsit. 41F
Állítólag az új Dusternek már jobbak az ülései, de én SUV-ot nem akarok, csak kombi benzines kocsit...
A régi Logan MCV belső ergonómiája tényleg nem volt egy nagy szám. Az új MCV-é sokkal jobb. Helyed van benne egész jól. Szerintem szélességben még kicsit több is a hely, legalább érzetre, mint a régi Dusterben volt.(Most volt ugye Duster modellváltás 2018-ban). Tudom, hogy szélesebb a Duster, csak ebbe a kidomborodó kerékdobok és a vastagabb ajtók is számítanak.
Ha mondjuk Suzukiból ülsz át, nem lesz bajod az üléssel. Ha mondjuk VW Passatból, azt azért észreveszed. Amúgy puha ülései vannak, az oldaltartás az olyan kisautós. Igaz, a legtöbb alsó középkategóriás autó oldaltartásával a tesztereknek baja szokott lenni, de ember, az alsó-közép és kisautó kategória az ami. Nem versenygép és nem limuzin, nem a 250-el való kézifékes kanyarodásra szánták. A gyári huzatra vegyél-készíttess egy fedő huzatot. A Renault üléshuzatok hajlamosak a sarkoknál gyűrődni, mondta egy szaki. Mondjuk, nekem eddig minden autómban volt plusz huzat a gyárin.
A turbós motorokat a várható élettartam miatt ekézik, mert ugye "kétszázezernél majd megpurcan". Egy átlag magyar tizenötezret tesz a kocsiba egy év alatt, szóval tizen-pár év alatt a rozsda eszi meg a kocsit, főleg, ha éjjel-nappal kint áll. Annyi a baja, hogy a legjobb fogyasztási értékeket közúton és autóúton utazva éred el velük. MCV 0,9-el is, tehát 90 és 110 között. Autópályán jobban kortyol. Oda a 90 lovas nagyobbik dízel a jó. Azt már nem lehet kapni? Mert a teszt, bemutató és szalonautók zöme azzal a motorral volt szerelve.
A zaj, ja igen, bár nem is a motor hangos, még a turbós sem, hanem a külső környezetből jönnek be a zajok. Vagyis ha lámpánál a szomszéd autóban telefonálnak, akkor simán hallod, hogy anyázzák egymást "élete szerelmével", illetve pl. a téli gumi zúgása...(Gumik típusán azért sok múlik) Volt 2112-es Ladám, rommá volt szigetelve az egész motortér gyárilag, a kutyák mégis hamarabb észrevettek, mint a faterom 1.0-es Wagon R+-át mindenféle szigetelés nélkül...
Az út fölött a régi 1-es Swiftben lebegett az ember, ezért nevezték "P*csköszörűnek", mert tényleg alacsonyan voltál. Igaz, a 90-es években azért ez nem volt olyan rendkívüli... Azért ez sokkal magasabb...A rugózás viszont ezekre a nagyon alja kelet-magyar mellék utakra lett kitalálva.(Mellékút? Mikor az M3-on is láttam kátyút?)
Az orr-rész viszont hajlamos az errefelé divatos ronda, töredezett szegélykövekre felakadni. Személyautóként Lada Vesta, eleve 16-17 cm hasmagasság illetve emelkedik az orra. Vagy SUV...És bizony, csak a városban szeretnénk izgalmak nélkül parkolni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!