Tönkrement a turbóm, érdemes felújítani, megjavítani?
A használt bontós se bizti,hogy sokat kihúz
Nekem benzines ez drágább állítólag mint a dízel
119volt a felújítás, szerencsére a kicsi repedés nem volt problémás mert gyári felújított nem volt neki és 260 lett volna a gyári új.
A javítás a legolcsóbb, ha nem lehet javítani stb akkor a felújított ami szóba jön vagy a vadi új.
Meg kell érdeklődni a felújítás árát mielőtt bontottat szerzel aztán kiderül arra is ráférne a felújítás, a dízelünk turbóját 76ért újították volna fel.
De tudni kell,hogy miért ment tönkre és azt megoldani és úgy bele a jó turbó
A javítás a legolcsóbb, ha nem lehet javítani stb akkor a felújított ami szóba jön vagy a vadi új.
Szóval a felújítás ami olcsóbb,de van amikor ugyan annyi ha nem több lenne a felújítás mintha egy felújítottat vennél , aztán értelem szerűen a sort a vadi új gyári turbó zárja.
Autója és turbója válogatja,hogy mennyi az annyi,de elmondható,hogy 40től indul fölfelé a felújítás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!