Tűgörgő csere simson s51 en?
A dugattyút teljesen felhúzod, nagyon szorosan betömöd ronggyal a forgattyúsházat, leszeded a gyűrűket és a zégereket. Fogsz egy kúposra köszörült kiütő szerszámot ami jól felfekszik a csapszegre és nem csúszik le és óvatosan kiütöd a csapszeget miközben valaki ellenttart a kezével a dudónak a másik oldalon. Inkább aprókat üss, nehogy elgörbüljön a hajtókar, bár sokat kibír az de ki tudja milyen van benne.
A visszaszerelés hasonló de a csapszeget az egyik oldalról előre bele kell valameddig ütni hogy az egyik hézagoló felférjen rá.
Arra vigyázz hogy amikor a dugattyút szereled vissza a hézagoló alátétek felkerüljenek illetve a dugattyú tetején lévő nyíl lefelé a földre, a kipufogó felé mutasson. Ugyanis a gyűrűk kapcsolódási helye ott van, lent.
Érdemes a tűgörgőt csapszeggel együtt felpróbálni hogy nem e szorul stb. Visszaszerelésnél csapszegből is újat tegyél!
Köszönöm. És a csapszeg nem maradhat a régi?
Vettem tűgörgőt 400 fortint volt. Drágábban kellett volna vagy 400 fortint már mrgteszi minőségileg nagyjábol?
Attól függ hogy milyen, mert ha német vagy esetleg taiwan utángyártott a tűgörgő akkor jó de ha valami régebbi húsz éve gyártott magyar kisipari hulladék akkor még rosszabb hangja lesz mint volt. Én úgy szoktam csinálni hogy a gyári tűgörgőkosárból kipattintom a görgőket és az SKF csapágyboltba nézek bele ugyanolyan méretet és beleteszem azt. Ha lefotózod megmondom milyen a görgőd.
A csapszeg nem kerül sokba, ezért írtam neked hogy érdemes lenne együtt cserélni. Amúgy pedig nem kopós alkatrész, tehát ha nincs berohadva akkor megteszi egy tűgörgő csere erejéig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!