Ha van egy autó ami kijött turbós és nem turbós változatában és nekem nemturbós van, de turbósítani szeretném, akkor ugyanúgy cserélni kell benne mindent plusz hűtés stb?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen teljesen más motor. Még az is lehet, hogy féket, futóművet is kell cserélni, mert mondjuk a szívó még hátul dobfékes volt, a turbó a nagyobb nyomaték, teljesítmény miatt már tárcsafékes. Az is lehet hogy a kerékagyon a rögzítőcsavarok száma, osztóköre is más. Szóval nem egyszerű, a lepapírozásról nem is beszélve.
Kb hogy érzékeltessem, ha ugyan az az autótípus kijött benzines és dízel motorral is és neked benzines van, de holnaptól dízelt szeretnél, nem elég legközelebb a kúton gázolajat tankolni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még a motor kompresszióviszonya sem ugyanaz. Kisebb a turbósnál, hogy egyáltalán meg lehessen fújni. Ha egy szívómotort megnyomsz egy turbóval, azonnal kopogni fog, szar lesz az egész.
Gondolom az eltérő kompresszióviszonyt más főtengellyel és dugattyúkkal oldják meg, ha a blokk ugyanaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!