Mi a véleményetek a Horváth András nevü youtube-on tevékenykedő ex apple-es figuráról, aki elektromos autókat mutat be? Titeket meggyőzött?
"kényelem, kis fogyasztás és megbízhatóság."
A trabant rúgos ülései nagyon kényelmesek, jól beállított karbival nagyon jól fogyaszt, valamint egyszerűségéből adódóan nem hibásodik meg. És a keretből bőven kijön!
Elektromos autót én sem vennék most, ebben a pillanatban. Kicsi hatótáv drága uj akksi (tudnának orokeletű akksit gyártani, de abból haszon nincs).
Az áram is ugyan úgy környezet károsító, csak közvetett felhasználásban "zöld".
De amúgy Opel Insignia, ha keresel tesztet róla, látni fogod miért
Egy-két videóját láttam. Nem kimondottam ezt kerestem, de rákattintottam a felajánlottak közül.
Engem általában egy véleménnyel nehéz meggyőzni, akármilyen jó marketing dumája is van az illetőnek. Szeretek több helyről körbejárni egy témát.
Amúgy én is idén vettem új autót. Az elektromos is egy kósza gondolatig felvetődött bennem. De egyrészt elektromosból használtat nem vennék. Főleg az akkupakk véges élettartamai miatt. Másrészt, amennyiért egy alap elektromost kapnék, abból már nagyon is full extrásat kapok újonnan a hagyományosból. Harmadrészt rendszeresen 250km-es autópályás utakat teszek meg egész évben télen-nyáron. Nagyon korlátozott a válaszék és ami van az is irdatlenul drága, ami elektromosból tudja ezt a távot egy feltöltéssel 140-es tempóval, nyáron klímával, télen fűtéssel. Így le is tettem róla.
Pro:
A videói egyre jobb színvonalúak. Néha egészen "műsor" jellegűek.
Érdekes témában videózik.
Informatívak a videók.
Kontra:
Ritkán de tapasztalható az amit a kérdező ír. Nem mentségére szóljon hogy korábban egy műszaki bolthálózat tulajdonosa volt és elég jól élt belőle. Az életstílusát nem rejtette véka alá. Nem egy szerén yember.
Tavaly eladta a boltjait elég jó pénzért és azóta videózik főleg elektromos járművek témában.
De sajnáltatja magát ahogy a többi videós is: hogy a Youtube-ból alig jön bevétel és a megélhetésért küzd. Mindezt azért hogy még több adományt kapjon.
Nem igaz hogy olyan nézettség mellett nem jön jő bevétel a Youtube-tól ahogy az sem hogy kevés a pénze.
Ez most nem a hagyományos zsebben turkálás. Vagyis igen de csak azért mert nem egyenes ebben a dologban. Mondja azt hogy a Youtube-tól is jó bevétel jön és van is mittudomén 100+ milliós tartaléka és úgy tegye ki a paypal és a patrion elérhetőséget. Ilyen esetben legalább egyenes lenne. Lehet hogy nem kapna sokkal kevesebb támogatást.
4-es
Ezt azzal egészíteném ki, hogy egy kicsit durva, hogy feladott mindent, amiből eddig nagyon jól élt és értett is hozzá, mindezt azért, hogy egész nap videózzon, és ebből akar megélni. Ezt nem nézem teljesen jó szemmel, de végülis mi profitálunk belőle, mert én szeretem nézni a videóit.
"A videói egyre jobb színvonalúak. Néha egészen "műsor" jellegűek." A látvány és profi vágási munka nem ad értékelhető tartalmat is... szép és jó, de előbb a tartalom, utána a cukormáz... Ha sütőpapírt vonok be csodálatos gesztenyés mandulás réteggel és kiteszem a cukrászda kirakatába, attól még ha valaki megpróbálja megenni, nem igen talál semmi táplálót benne a csodálatos mázon kívül.
Amúgy nem zsebben turkálás amit mondasz, miután folyamatosan pénzt kéreget, kunyerál, majd olyan stílusban irkál az esetlegesen őt pénzelő embereknek, ami bocskanyitogató. Olyan kijelentéseket tesz, ami hihetetlen. Ez már nem szerénység, nem szerénység, hanem BUNKÓSÁG! Nekem sem megy annyira rosszul a szekér, de olyat beszólni, hogy aki 1-2 millióért vesz autót az nem megy a Horváth Tengerre, ahova gyakorlatilag mindenki lemegy.... hát nem is tudom.... ilyet sosem mondanék. nem is tudom mi értelme neki. Hacsak nem mutogatni akarja amije van és erre akar felvágni, ahogy az apja lehetne a barátnőjének is. de ha ez így van akkor ne kéregessen és sipákoljon hogy nincs pénze...
+
Egyáltalán nem objektív, hanem elfogult az elektromos járgányok tekintetében, ezért nem is igen lehet komolyan venni amit mond.... inkább megnézek egy külföldi videóst, mert tapasztalatom szerint, ők azért sokkal objektívebbek. Ami elrettentett teljesen ettől az elektromos autó vásárlástól, az az, hogy a közönsége még véresszájúbb idiótákból áll, nagyon nem szeretném hogy ilyen emberekkel mossanak össze ha meglátnak a közutakon. hiába keresek havi 1.5 milliót, egy magyar vagyok... a 8. kerületben születtem és a szüleim átlagos, egyszerű kereső emberek, nem egy milliós, nem is fél milliós, hanem 3-3.5 kiló/fő fizetéssel...
Az én sem tagadom hogy nem nagy kunszt műsorszerűséget összeállítani. A Youtube videósok egytől egyig a profi tévésektől lesték el hogy legalább külalakra hogyan kell műsort készíteni. Utánozzák a tévéseket de közben szidják is hogy a tévé mennyire szenny. Közben a Youtube tízszer akkora szenny lett. De szerencsére a Youtube esetében több választási lehetőség van és hatalmas kínálat. Amiből már egyre nehezebb valami értékelhetőt kinyerni. Dehát az emberek többsége a szennyet szereti.
A "donate" hogy óvatosan fogalmazzak (mert az adományok vagy a kéregetés túl csúnya szavak az érintettek számára) bizonyos esetben elfogadható. Bizonyos esetben nem.
Például ha nyitsz egy szabadtéri konyhát és kötelezően nem kérsz pénzt de kiteszel egy becsületkasszát vagy készítesz egy szoftvert és nem kérsz érte énzt de adományokat elfogadsz akkor az ok.
De ha van kereseted és azon felül még adományokat is vársz akkor azon már lehet vitatkozni hogy mennyire fair. Dolgozik vele és nézik és szeretne ezzel pénzt keresni. Eddig jó csakhogy keres vele pénzt mert a Youtube is fizet nem keveset (ezt a videósok tagadják) és a szponzorok is fizetnek. Én nem videósként a piacból élek és ebből a szempontból nem különbözünk mert ők is a piacból élnek.
Jó de őt nézik. Csak néhány név hirtelen: Bajor Imre vagy Körmendi János kitette a főutcára a bankszámlaszámát egy táblán azzal hogy ők egy egész országot szórakoztatnak de nem keresnek annyit amennyit elvárnának és várják az adományokat? Nem hiszem. Pedig Bajor Imrének még volt is egy nagyon bebukott vállalkozása.
Az elektromos autókról nekem az a véleményem hogy alapvetően egy jó dolog lenne. Úgy tudom hogy már eleve az autók megjelenésekor is voltak elektromosan hajtottak. Csak akkor még pár kilométerre volt képes az akkori akkumulátor technológia. Ezért inkább a belsőégésű motor győzött.
Most már azért megvan az átlagosan 300 km-es hatótáv de van amelyik 500 - 600 kilométert is tud. Az akkmumulátorok nagy fejlődésen mentek keresztül és ez folytatódni is fog. Ez a fejlődés nem az autóknak köszönhető hanem a hordozható elektronikai eszközöknek.
Ha megfizethető lesz - és ezt úgy értem hogy nem kell az embernek az összes pénzét kifizetnie egy elektromos autóra (mint most) - akkor én mindenképpen azt fogok venni. Az áron kívül egyelőre a hátrányai közé tartozik hogy egy átlagos parkolóban nem töltheted.
Ami a legnagyobb előnye hogy jóval egyszerűbb és megbízhatóbb tud lenni egy elektromos autó mint egy megbízhatónak tartott belsőégésű. Engem ez csábít az elektromos autókban leginkább és akkor felőlem az autószerelők éhen is halhatnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!