Jojo1998 kérdése:
Van egy 95-ös évjáratu c14se motorkodu 8 szelepes f astrám. Gyujtáskapcsolo csere után a 85-ös kódot villogja ki és nem is indul. Miként lehet orvosolni a gondot?
Figyelt kérdés
Sziasztok.A pontos történet az,hogy a gyujtáskapcsolo tengelyvége eltört és benne maradt a gyujtáskapcsolo betétben,és az állando gyujtáson hagyta a kocsit,de nem inditotta utána.kulcs kivétele után is gyujtáson maradt igy aksi saru le.megvettem a gyujtáskapcsolot és betétet beszereltem és utána villogtattam ki a hibát mert csak tekerte de nem indul.85-ös kod,befecskendezö szelep 5-feszültségtul alacsony.itt járok és a fentebb leirt kérdésre várnék választ töletek,elöre is köszönök mindent segitséget.üdv mindenkinek,szép napot.2018. júl. 15. 08:44
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!