Miért érzem valamikor gyengének, valamikor meg erősnek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Légtömeg mérő, lambda szonda.
Vagy csak hideg a motor.
Hidegen a motor sűrűbb keveréket kap. Hidegen olyan 1:13 üzemmelegen 1:17 kb.
Mert ugye a lambda szonda akkor lép működésbe ha már üzemmelegen jár az autó ennek okaba nem mennék bele most.
Ezen kívül reggel, hideg levegőben maga a levegő térfogat kisebb mint 35 fokos hőségben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
- Hűvös időben erősebbek a belső égésű motorok, mint melegben, mert sűrűbb a levegő, így több jut a hengerekbe.
- Az enyhébb lejtőket, emelkedőket nem feltétlenül veszed észre, nem számolsz velük.
- Nem mindegy, hogy milyen fordulatszámon lépsz a gázra. Ha a teljesítménycsúcsnál akkor tolni fog, mint a barom. Ha alapjárat környékén nyekegteted, akkor meg szinte semmi nem fog történni.
Meg persze lehet hogy mondjuk ha egy trabant döcög melletted, akkor gyorsnak tűnik, ha meg egy ferrari, akkor lassúnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!