1,5 és 2 millió között normális autó 17 éves srácnak?
Szerintem elősször egy kevésbé drága autót kéne venni amibe nem egy vagyon alkatrészt venni, ha elromlik valami.
És ha esetleg valami kisebb baleset történik, ne kerüljön sokba a javítás vagy a krosszéria elem csere.
"Csak tudnám miért akar minden fiatal béjemvét venni első autónak... mondom ezt 19 évesen. Én a helyedben ebből a pénzből olyan pöpec normális autót vennék, hogy nem kéne 2 hetente szervizbe vinni, mint a bömöst. Amúgy miért kell első autónak ilyen árkategóriában gondolkozni? Egy Focus, Astra vagy Octavia is megtenné, nem? Vagy azzal nem lehet "csajozni"?"
Kell a halálnak a te "normális" autód. Nem hogy használtan, de még újonnan sem. Egyrészt nem olyan élmény vezetni, nem olyan minőség, nem olyan anyaghasználat, és nem olyan konfort. Egy 15 éves BMW, mindig komfortosabb lesz, mint egy 0 km-es opel astra stb... Lakótársamnak Ford Fiestája van, nekem 3-as BMW-m. Van úgy, hogy az én kocsimmal megyünk, olyankor mindig szóvá teszi, hogy mennyivel kényelmesebb, komfortosabb az enyém, és mennyivel jobb beleülni. És nem hordom 2 hetente szerelőhöz, és nem kerül többe az alkatrész mint egy sima utcai szutyokba. Tudom, mert volt 4-es golfom is. A fenntartása sem több. A mostani hathengeres 2.2-es bmw kevesebbet fogyaszt nekem mint az 1.6-os golfom fogyasztott. Jah és nem, Astrával meg Oktáviával még csajozni sem lehet, mert azok nem nagynevű prémiumautók. Egy BMW-nek presztízse van, akkor is ha 15 éves, egy skodának meg opelnek, pedig akkor sincs ha 0 km-es. Egyszer próbálj ki egy BMW-t, milyen beleülni, és vezetni, akkor majd megérted. Én se tudtam elképzelni hogy ekkora különbséget jelent, amikor még a golfot hajtottam. Én is azt hittem, a BMW is ugyan-olyan autó mint az én golfom, és max a márkája jobb, de amúgy ugyan-olyan vezetni. Hát nagyot tévedtem.
7-es! Neked volt már BMW-d? Mert ilyen szöveget eddig csak azoktól halottam, akiknek nem hogy soha nem volt, de még ülni se ültek benne. Mint az egyik haverom. Elhordta minden ócska sz.arnak, aztán megvettem én, kipróbálta, és most már ő is ilyet akar.
Egyébként ez egy másik kérdés alatt volt:
"192hp, 245nm és 0-100 gyorsulás 7,2 plusz hátsókerék meghajtás és a bódé csak 1385kg. Ebből világosan kiderül minden, még ha erre valaki azt is mondja, hogy ezt egy mai középkategóriás dízel is simán tudja. Lehet, hogy tudja, de nem így, és ezen, nagy-nagy hangsúly van és lesz!"
"Szóval van egy ilyen kiindulási állapot. Majd az ember odalép a gázra, és egy olyan tolóerő jelenik meg a hátában, ami elképesztő. Persze ilyet tud a fűnyírótraktor is, csak az amint eléri az 5km/h-t abbahagyja. Ez azonban nem! Ez tol, hosszú-hosszú másodperceken át. És ezt 5.-ben is tudja, ha az ember hirtelen odalép neki. Ha pedig ez nem lenne elég, akkor ott a remek súlyelosztás, súlypont, és futómű, amitől eltűnik, a mindjárt megcsúszunk/felborulunk érzés még a leghúzósabb vezetési stílus mellet is. Ennek köszönhetően az ember olyat kanyarodik vele, hogy utána már várja a következőt."
"Lehet fikázni a BMW-t, hogy a bunkók autója, lehet azért is szidni, mert rengeteg „fura szerzet” jár lerottyant hármassal, ötössel, hetessel. Lehet hurrogni, mikor az ember lát egy tizenéves bömöst a forgalomban, hogy „jajj, ez a szerencsétlen csóró felakar vágni, a németből hozott öreg szemetével” sőt lehet még cifrábbakat is mondani. Azt viszont el kell ismerni, hogy ez az autó, a maga nagyjából 2495 cm3-jéből, szép sorban álló hat hengeréből és 192 lóerejéből olyan élményt biztosít, ami sok jóval drágább és fiatalabb autóban sincs meg."
"De ha az ember beszerzi 1,5 millióból, „beleborít” rögtön 500ezret, mert hát tökéletes állapotú használtautót nem szokás árulni. Ha ez meg van, félretesz 500ezret vész esetére. Akkor ott tart, hogy 2,5millió magyar forintból van neki egy olyan autója, amivel élmény a közlekedés. Ma mit lehet kapni újan ennyiért? Semmit, kicsivel többért van Dacia, Lada és Suzuki."
"Mondjuk fiestat hasonlitani bmwhez az meredek."
Tényleg, mert a te Opeled, mennyivel komolyabb, minőségibb márka mint a Ford.
"A golfon meg nem kellett volna behuzva hagyni a kezifeket, talan nem evett volna 10folott."
Gondolom, ilyen veled fordult már elő, ha kapásból erre asszociálsz magas fogyasztás mellett. Elég ciki lehetett...
"A bmw motorok mindig is ehesek voltak, nem is azert veszik mert jol fogyaszt."
1.6-os 4 hengeres golfom 11-12 liter
2.2-es 6 hengeres BMW-m 10 alatt VÁROSBAN
"A zsir uj opel meg nem olyan vacak es a 15eves bmwhez kepest mar megallja a helyet."
És egy fiatalabb, vagy vele egy idős BMW-hez képest is megállja a helyét? :D Nah ugye...
"Az a keves plusz nem lesz ott az biztos, de azert kenyelmes."
A lakótársam ford fiestája sem kényelmetlen.
"Az egy dolog h presztizs a bmw de lehet h egy 17eves sracnak nem presztizsre van szuksege hanem autora. Olyanra amit ha meghuz nem faj erte a szive."
Minden attól függ, mennyire van tele a pénztárcája. Ha elég gazdag, akkor egy BMW meghúzása sem fáj neki, valakinek meg még egy 20 éves suzuki meghúzása is fáj. Nem ettől függ. Ennyi erővel talán még jobban is fog rá vigyázni, meg óvatosabban is fogja vezetni, mint valami olcsó szemetet, amiről tudja hogy nem kár érte. Ha törik, majd megy a bontóba...
"Az is igaz h elmeny van benne, meg jo h sose halottunk olyat h a 17-18 eves koro keresztbevagja a korforgalomba es rommatori magat meg az autot."
Mert keresztbe vágni a körforgóban nyilván csak BMW-t szokás. Más autóval még véletlenül sem történhet meg. Oké, hátsókerekes, de ha normális gumi van rajta, és normálisan vezet, semmivel sem balesetveszélyesebb mint egy első kerekes autó. Annyi hogy körforgóban máshogy kell vezetni, mint az első kerekest.
"Vegulis 0 km-es jogsival rogton veretni kell."
Hol írta hogy veretni kell? Pont azt írta, hogy ne legyen túl erős. Ez már csak te képzeled be magadnak, hogy ha fiatal és BMW akkor tuti valami veretős hülyegyerek.
"Legyen a legkenyelmesebb, presztizsmarka es draga. Igy jo egy elso auto olyannak akinek jovedelme sincs."
Honnan tudod hogy nincs neki? Nem mindenki csóró proli.
"Azt meg hagyjuk, hogy az alkatresz nem draga, mert az."
A golfomhoz ugyan ennyi volt minden. Szerelőnél még többet hagytam ott a golf miatt, mint a BMW miatt.
"Persze ha fos kinai alkatresszel toljuk tele akkor egesz olcso lesz. De ha mar gyari bosch es hasonloan draga alkatreszeket keresgelunk akkor hamar szajba kerul a sajat himtag."
Megint abból indulsz ki, hogy te csóró vagy, és nincs rá pénzed. Én most cseréltem az összes fékbetétet és féktárcsát Brembo-ra. Az azért nem kínai.
"Viszont, ha mar bmw mindenkepp dizel, mert az ugye kevesebbet fogyaszt es joo nyomatekos es akkorat tol a 20d hogy atesel a hatsoulesre."
Jah, meg kombi passzát. A prolik között az az etalon autó.
"Lehet majd gyorsulni a civicekkel, thaliakkal meg matizokkal."
Szerintem ilyen autókkal csak a hasonló kategóriájú, pl opelesek állnak le versenyezni. Egy komolyabb BMWs kiröhögi őket. Én is azt szoktam amikor az 1.2 corsával jönnek a s.e.ggemre tapadva, meg amikor autópályán megakar előzni a kis utcai kocsijával, én meg rálépek a gázra, otthagyom, ő meg szépen visszamászik a lassú sávba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!