Brazil kamionoknál miért vannak ezek?
Figyelt kérdés
Mi az a fém pálca ami a kerekekhez van erősítve a Brazil kamionokon? Miért van az orruk ennyire leültetve? És miért króm az összesnek a tankja? Tudom szőrszál hasogatás csak elég furcsáknak tűnnek ezek miatt.
Itt egy kép arról amiere gondolok semmi Magyar magyarázatot nem találtam rá.
2018. júl. 11. 13:34
1/9 anonim válasza:
Légnyomást tartja szinten, ha bármi probléma lenne vele.
2/9 A kérdező kommentje:
Értem. De ez arra fele fontos dolog vagy csak így gyártják arra a piacra?
2018. júl. 11. 13:53
3/9 anonim válasza:
Kerékfújó rendszert azért alkalmaznak, mert különféle terepeken jár az autó. Pl. más nyomás kell homokon közlekedéshez és más aszfalton.
4/9 anonim válasza:
Portugál kamionokon is látni ilyet.
5/9 anonim válasza:
Nagy ország, változó minőségű utak. Vacak úton az alacsony keréknyomás előnyösebb (jobb tapadás, kevesebb rázkódás), jó úton a magas (alacsonyabb fogyasztás).
6/9 A kérdező kommentje:
Köszi szépen.És az ültetésra továbbá a tankra tudtok valamit mondani?
2018. júl. 11. 15:52
7/9 anonim válasza:
Nekem tul jo a memoriám vagy pár honapja ugyanezzel a képpel illusztrálva ugyanezt már megkérdezte valaki nem?:D
8/9 anonim válasza:
Igen, valamikor régen már volt erről szó, de lehet hogy más kép volt :D
Amúgy azért fontosabb ez ott, mint nálunk, mert Brazíliában például nagyobb eséllyel lesz valami szarság az aszfaltozott úton is, amitől defektet kaphat a kamion.
9/9 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!