Am6 szivatónak mennyire fontos nyáron reggel a szerepe? Miért reagál így a motor mikor szívatom?
Szinte Vadi uj blokk van benne 70 avagy 80-as hengerrel (hozzátenném,hogy a karbi csak 12-es),nyáron reggel amikor azért relatív hideg van,mekkora a szerepe van a szivatónak?
Miért csökken a fordulatszám mikor alapjáraton inditás után kezdem el szivatni? Képes ilyenkor lefulladni,nem jól lenne beállítva az alapjárat?
Nyáron is ugyanúgy kell szivató.
Attól hogy nem 10 fok van hanem mondjuk 28, ugyanúgy kicsapódik a relatív hideg fémfelületekre a benzin, ami miatt rá kell adni.
Ha szivató nélkül indítod, kevésbé "nyugodt" az alapjárat, sovány keverékre utaló tüneteket produkál.
Ha bemelegedés után rendes alapjáratod van, akkor nem érdemes piszkálgatni.
Persze a legtöbb motornál a szivatóval is játszani kell, mert ugye az nagyon feldúsítja a keveréket. Az MZ-nél pl. közvetlen a porlasztó úszóházából kapja fel egy nagy átmérőjű fúvókán keresztül.
Én pl. úgy szoktam indatani hogy szivatót rá,indítás, majd rögtön vissza is engedem mert különben befullad. majd mikor elkezd felpörögni, egyenetlenül járni, ismét ráhúzom 1-2 másodpercre, akkor visszaesik a fordulat normál szintre, egyenletesebb lesz a járása. Majd mikor már szivató nélkül is egyenletes marad az alapjárat és jól veszi a gázadást, akkor indulok vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!