Sokadik kérdés audi a3 1.9 tdi első autónak :D?
Nem tudom ki van még úgy mint én, minden nap kb minden percében más autó tetszik meg neki, és kijelenti, hogy ez lesz az én autóm, csak belefut másba vagy egy véleményebe és kezdheti elölről a keresgélést :D (bocs a rizsáért)
tehát tetszenek az audi a3 1.9 tdi első kiadás, (tudom 20 évesek, kimentek már vele egyszer a világból, vissza vannak pörgetve stb stb) olvastam róluk hogy kimennek a világból is,kis karbantartási költség mellet.. de amiben műveletlen vagyok, hogy megéri-e vennem dízelmotoros autót ha a hét 5 napjából kb reggel 6km-t és du 6km-t megyek vele illetve hétvégén meg hosszútávra használnám, mennyire bírná a hétköznapi rövidtávú használatokat? Arra gondoltam hogy még építtetnék bele konnektoros állófűtést is, hogy esetleg ezzel csökkentsem a hideg motoros amortizációt. mit gondoltok? a válaszokat előre is
6 km alatt sehogysem fog felmelegedni üzemi hőmérsékletre (azaz az olaj is legalább 80 fokra), még konnektoros fűtéssel sem.
Én 1.6 CRTDI-hez szereltem be utólagos motorolaj fűtést és annyit értem el vele, hogy hidegben pöccre indul, de akkor is csak 40 fokos az olajam. Hiába a teremgarázs meg az előfűtés, mínuszokban, városban soha nem éri el az olaj a 80 fokot.
Bármennyire is dízelpárti vagyok, ilyen használatra inkább benzines kellene szerintem.
Nem a melegedéssel lesz baj, hanem a kokszolódás a sok hidegüzemmiatt
"Nem a melegedéssel lesz baj, hanem a kokszolódás a sok hidegüzemmiatt"
:-D
Tehát nem az a baj, hogy nem meleg, hanem az hogy hideg?!
Ez ám a magyarázat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!