Dilemma: VW Bora 4x4 2002 1.9PDTDI Sport Edition HighLine megér 3500 eurót?
Sziasztok! A kérdésem hogy a fent említett VW bora megéri-e az árát. Nagy fékek, teljes felszereltség, nagy turbó kb 220 ló körül ráadásul nem is kombi. Jelenleg is egy VW borám van amit ugyan ennyiért vettem sajnos kb egy éve.
A külömbségek: Enyémnek szebb a színe viszont kompott és hibás a festés. Gyengébb viszont van rajta tetőablak. Alap felszereltségű de jobb a megjelenése és első kerekes. A 4x4-nek viszont sokkal jobbak a specifikciói, jobb a felszereltsége viszont a színe nagyon nem tetszik. Királykék színű és körbe van rakva króm csíkokkal ami állítólag nagyon ritka. Vélemény?
Az első autóval elég jól lehúztak...
3500 eur-ban mi van benne? Még utána Magyarországra akarod hozni és honosítani?
Mert akkor nagyon nem éri meg.
Mondjuk mindenhogyan valami hihetetlen jó állapotban kell lennie, hogy megérje egy Bora-ért ennyit adni
Felvidéki vagyok azért behozatallal nem kell számolni.
Küldök képeket, hátha segít elmozdítani a mérleget valamelyik irányba:
Ez a jelenlegi: [link]
És ez lenne az új: [link]
A jelenlegin rossz a festés, és kb 250 eurót kellene ráfordítani hogy rendbe legyen ugyanis hidrotőkés a motor meg vannak még apróbb hibái.
A másik viszont nem annyira szép, szerintem. Viszont sokkal durcább a felszerelése és erősebb is.
Én nem pazarolnék rá pánzt. Nyilván az elején még nagy lenne a mosoly, de csak addig tartana, míg pénztemetővé nem válna az a kocsi.
Borát annó árultak gyárilag 4 kerekest, de az a PDTDTI csak 100 lőerős volt. Ha ebből kihoztak 220-at, akkor az valami nagyon komoly tuning lehetett, melynek az üzemben tartása sem két fillér.
Elékpzelhető az is, hogy egy agy amcsi export Bora, azaz ott Jetta volt. A lökhárítón lévő oldalsó helyzetjelző miatt feltételezem a tengerntúli származást. lásd:
A hirdetést elküldhetted volna inkább...
Akkor a feketét hozod Komáromba két hét múlva?:)
egyébként, ha a tiédre ennyit kellene költeni, akkor el kell menni megnézni ezt.
Feltéve ha fenn tudod tartani. 1.9 PDTDI volt 131 és 150 lóerővel is összkerékkel szerelve. Szóval ha az alap ilyen, akkor ezeknek a motoroknak nem olyan sok ez a 220 lóerő, ami mondjuk saccolás alapján jött ki, akkor padon csak 190 mondjuk (mindenki nagyot mondd ha teljesítményről van szó). Ha normálisan meg van csinálva akkor elbírja, rendszeresen, jó minőségben kell szervizelni és kész.
A kék szerintem jó szín neki, de ez az én véleményem, a hiánytalan króm pakettért pedig jó pénzt kapsz, ha leszeded róla. Az ültetés, a V6 koptató és a felnik szerintem szebbek is rajta, mint az R32 lökös ráfaragva. Az extrákat pedig szeretni fogod, amint megszokod, hogy vannak.
Tényleg el kell menni megnézni.
Az attól függ, mi lesz Komáromban 2 hét múlva :)
Köszönöm a válaszokat, úgy döntöttem este kipróbálom és ha megfelel, megveszem és a jelenlegit eladom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!