A rèszecskeszűrő milyen mértékben befolyâsolja az auto működését?
Citroen c5 2.2 Hdi motoros
Azt mondtak hogy a reszecskeszűrő ilyen lemez platinat ki kell szedni vagy ki furni mert el van dugulva a reszecskeszűrő.
Es azert nem megy az auto be indulni be indul jar alapjaraton de nem lehet vele menni. Azt mondtak hogy az adagolot most csereltek szivattyű jó. Tenyleg a reszecskeszuronel lesz gond.
A részecskeszűrő kiherélése nem szakszerű megoldás, de sok jövőbeni problémától megóvhat. Sajnos ezek az autók kényesek rá, hogy ne legyenek sokat rövid távon használva, és megfelelő időközönként meg legyenek hosszú távon hajtva, hogy regenerálni tudják a szűrőt.
Meg kéne próbálni kitakarítani a szűrőt, különben a csere a szakszerű megoldás. A szűrő kiherélésével többé nem felel meg az autód az adott környezetvédelmi normának, viszont többé nem lesz ilyen gondod.
Annyit veszek észre a részecskeszűrőből, hogy időnként, kb 600-700km-enkélnt, 8-10 percre megugrik a fogyasztás. Ekkor regenerál. Ennyi.
De ha nem bámulom meredten út közben a fogyasztásmérőt, kb semmit nem veszek észre abból, hogy DPF van az autómba szerelve.
Hozzáteszem, hogy 90%-ban autópályán járok és egyszerre több száz km-es etapokat teszek meg. Aki városban rövid távokon kínoz egy filteres dízelt, úgy hogy még a kényszer-regenerálás se tud lefutni, ott adódhatnak ebből gondok.
Rendőr nem fogja az út szélén ellenőrizni, megmérni, hogy van-e vagy nincs.
De műszakin már gond lehet. Euro 5-öt, 6-ot nem fogja filter nélkül teljesíteni a környezetvédelmi mérésen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!