Audi A4 1.8 turbósítása mennyire lehet költséges és/ hasznos ami a teljesítményt illeti? Azért kérdezem így, mert ugye ebből az autó motor kombóbol van turbós verzió is. Plusz: az autó többi részének szükséges e a megerősítése a plusz turbó miatt?
Az alapoknál kezdeném : motor és interalkatrész csere. (Az-az 1.8T motor + gyárilag hangolt szükséges alkatrészek).
Az alapmotor egy 5 szelep/ henger szívó blokk.
Az audi (vw) sem volt hülye.
Új motort tervezni olcsóbb volt ,mint komplett 1.8T-t beletenni szívóváltozatban.
Így kisebb tervezésű alkatrészek vannak.
Magyarul : nem számoltak a feltöltős motor palástnyomásával ,ergo kisebb teherbírású csap és dugattyú.
És kb az összes alkatrészre elmondható.
Szóval : új főtengely, csapok, csapágyak, hajtókarok, szegek, dugattyúk, 1.8T hengerfej.
Mellé új kevlár erősített kuplung (28-as a szívó, 32-es az 1.8t ,mint a Leon-nál), nem megy fel.
Új Ecu, új köteg.
Szóval olcsóbb alapból 1.8T-t venni.
Ja, és az életben nem papíroznád be épp ésszel, és épp pénztárcával.
Viszont a véglet : teljesítménynek csak a pénzed szab határt.
Igen, lehet 130e forintért csak turbót, IC-t, és bontott ECU-t venni.
De az csoda, ha a 100km-t megéri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!