A régi forma 1 motorok szivók voltak? Pl 2010ben
Hogy tudtak egy akkora motorból akkora teljesítményt kihozni? ???
Mármint szívó motorok... Utcai olyan negyedannyit tud.
Tudom ez nem utca, ezért erdekel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Utcai olyan negyedannyit tud."
Utcainál a 3-4000-es fordulat a normális (benzinesről van szó), a 6-7000 már túlzás, 8000 körül szét is esik... A F1 motorok meg olyan 16-20000-es fordulat körül voltak, talán 21500 körül volt a csúcs. Plusz mondjuk 1 verseny 1 motor volt, sőt előtte meg volt külön időmérős motor is. Azaz szabadedzésekkel együtt se nagyon kellett 500km-nél többet kibírnia. Egy utcaitól meg elvárja az ember, hogy 500 EZER km-t elmenjen, sőt többet. Emellett a fogyasztás sem volt lényeges. Ha 10 l alatt van/volt egy benzines, az elfogadható, de azért mégiscsak jobb, ha 6-7-ből megvan 100km. F1-ben meg kb 1km=1l volt (100 l/km).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!