Opel Astra H 1.7 CDTI GTC 2006 lejárt külföldi okmányokkal?
A kérdésem elsősorban magára a típusra vonatkozik, megéri e megvenni, napi 50 km-es ingázásra, autópályán, 1.220.000-ért (előnyök-hátrányok-buktatók a motor, kasztni stb. tekintetében).
Május 20-tól hatályos jogszabály értelmében sokkal drágább a forgalomba helyezés bizonyos okmányok hiánya tekintetében, ezért is gondolkodom erősen.
90 000 km-el árulják, ami szintén gyanús.
köszi!
Biztos hogy tekert az óra. Évi 7500 km-re ki vesz dízelautót? Senki. Kasztnival nem szokott baj lenni ha nem volt törve, nem rohadós fajta, a motorral sem ha karban volt tartva, de azért ha megnézed te is látod hogy a GTC Astrák 1.5-2 millió körül mennek. Az egyetlen hiba talán az elektronika lehet, ott sem komoly dolgok ám annál idegesítőbbek.
Én napi 50 km-re (2x25 gondolom) maradnék a benzinesnél, ez nem olyan nagy táv. Na meg erre a kocsira valószínűleg sokat is kell költeni azért ilyen olcsó.
Igazatok van, hasonló visszajelzéseket kaptam sajnos...
Ami szóba jöhet még: Toyota Yaris 1.5 VVTI, 1.2 millióért van egy 2004-es sport verzió, 70 000 km-el.
Esetleg Peugeot 206 1.6 vti, de abban annyira nem bízom, mint a japánban, vélemény esetleg?
A műszaki dolgok tekintetében egyetértek az első válaszolóval.
Volt ilyen autóm, ezzel a motorral. Az ár pedig szerintem nem olcsó, hanem drága. 12 éves H Astráért nem adnék 2 milliót az tuti.
Ez is mire a nevedre kerül legalább 1,5-ből áll meg.
Napi 50km az olyan határeset. Ez a dízel is alkalmas rá. Téli hidegben is 6-7km elég neki a 89-90fokhoz. Részecskeszűrő még nincs benne...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!