Szinterkuplungos autót hogyan kell vezetni?
Köszi a választ.
Sajnos muszáj lesz vele mennem. A sebességváltó tudtommal eredeti, legalábbis mikor utasként ültem benne nem tűnt fel hogy valami más lenne. Igazából nem is tudtam hogy van valami átalakítás az autóban, ugyanúgy vezette mint egy átlagos autót.
Nem szabad csúsztatni? Akkor hogyan kell elindulni vele? Váltáskor én speciel sosem szoktam csúsztatni, mindig leugrok a kuplungról mikor a motor fordulatszáma esett annyit amennyit amúgy esne a váltás miatt. Felfele váltáskor meg kicsit hamarabb szoktam elkezdeni nyomni a gázt mint ahogy felengedem a kuplungot így ott sem szoktam csúsztatni.
"A váltó vagy nyitva van vagy csukva." Ezt viszont nem tudom értelmezni :(
Ja, értem. Köszönöm a választ.
Igazából egy hobbiautóról van szó. Évekig közlekedett vele városban is, aztán mióta megvette az új autót ezzel már csak pályanapokra jár. De ettől még nem versenyautó, motorja azt tudom hogy gyári csak a futóműben meg a fékekben történt nagy átalakítás. Meg ugye a kuplungban.
Kíváncsi vagyok hogy fogok vele boldogulni. Párszor biztos le fogok vele fulladni.
Kiválóan leírták fentebb.
A lényeg annyi, hogy elég nagy az autó nyomatéka, hogy ne fulladjon le vele az ember. Ez versenyre való, ahol nem az elindulás szépsége, hanem annak gyorsasága számít. Az egyenesfogazású kapcsolókörmös váltótól nem kell félni, meg lehet szokni.
Ejhaj van ám itt fogalom kevergetés felsőfokon.
A szinterkuplung annyit tesz hogy nincs kuplung csúsztatási lehetőséged, hanem vagy ki van nyomva a kuplungod vagy fel van engedve csúsztatási lehetőséged nincs ezért könnyű lefullasztani az autót és nehéz vele relatív kicsit mozdulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!