Miért jön meg későn a turbónyomás?
Voltam Nemetországban az autómmal. Miután hazaértem, észrevettem hogy 2500 fordulatnál jön meg a nyomaték.
Például 3ban lepadlózom 2000-nél és gyorsul a kocsi és 2500nál belelök a székbe. Ha nem adok nagy gázt akkor egyenletesen gyorsul.
2500 alatt is működik a turbó, jól húz az autó.
Hozzáteszem hogy olajcserekor megfigyeltük hogy mindkét intercooler cső alja kicsit olajos.
Az autó nem eszi egyáltalán az olajat.
Audi A4 B7
2.0 TDI
Fullgyári
Eddig minden oké volt vele, most kezdte el ezt csinálni.
Az uncsimnak is pont ilyen autója van. Neki turbócsere után produkált ilyesmit.
Én pedig kimentem a kocsival németbe, és miután hazajöttem ezt figyeltem meg.
Az autó 1350 km alatt nem volt leállítva.
Tankolásnál sem állítottam le. Miután hazaértem 10-15 percig hagytam hogy járjon a motor alapjáraton.
Hogy kicsit olajos lehet normális, de érdemes megnézni a turbót, és nyomást probát csinálni.
Ha szivárog az olaj, és felkapja a turbó, akkor hamarabb át fogsz sülni a kocsival együtt, mint a bacon a serpenyőben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!