Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VolskWagen Passat B 5.5 ös...

Vad Károly kérdése:

VolskWagen Passat B 5.5 ös 1.9 PD TDi Véleményeteket szeretném kérni a motorral kinek mi a tapasztalata?

Figyelt kérdés
PD tehát, hogy azzal meg éri e járkálni vagy könnyen behal, milyen árban mozog? mire kell oda figyelni?

2018. máj. 24. 20:24
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
53%
Például arra, hogy le tudd írni, hogy Volkswagen.
2018. máj. 24. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Szerintem legalább 60kérdés van ugyan erről a témáról, nézelődj.
2018. máj. 24. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
38%
A világból kimennek. A gond az, hogy általában már kimentek. Nehéz jót találni. Egyébként egy unalmas, de kényelmes, jó autó.
2018. máj. 24. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Ott kezdődik a probléma, hogy melyik PD? Mert volt 105,115,131,150 lóerős is...


Egyébként előttem leírták, jó autók, minimum 800.000 FT-ban kell gondolkozni csak az autó vételáránál.


Jó állapotút kell keresni türelemmel és még pár évig jól használható marad.

2018. máj. 25. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 D. Brasco ***** válasza:
Ha csak ennyit beirsz a keresobe,hogy 1.9pdtdi vagy 20oldalnyi kerdes lesz mindenre kiterjedoen megvalaszolva
2018. máj. 25. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
131 lóerős Volkswagen passat b 5.5 PD tdi én 1,1 millióért néztem gondolom jó az állapota de egy idő után gondolom a PD elemeket szervizelni kell és a kettős tömegűt. Még annyit szeretnék kérdezni h mennyire bírja a városi indítom leállítom rövidútas témát? Díjazom akik segítő választ nyújtottak és kíméljenek a hasonló száj hősök akik jampinak érzik magukat ;) a kérdező voltam.
2018. máj. 25. 22:14
 7/12 anonim ***** válasza:

Én nekem Golf 4 van, kettőstömegűt már cseréltem, igaz ha használtra is, egy összetört autóból.

Cseréltem turbót is mert telehordódott, és magasnyomású befecskendezőt is, mert elkezdett csepegni, de 60€-ért vettem egyet bontóból jótállással és már 2 éve megy. 310-nél vagyok most, első tulaj. Nagyon megbízhatóak és egyszer sem hagyott cserben az úton. :)

Bezzeg előtte a Renault Meganem, havi szerelés tetőtől talpig és még akkor is az elektronika sz*rakodott..

Német motor tehát nagyon megbízhatóak, csak a PD javítása drágább mint a sima TDI amire 1 millát is ráfutnak gond nélkül.

2018. máj. 26. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
310 = 310 000 km
2018. máj. 26. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Passatban inkább arra vigyázz hogy ha nem kerülöd a lyukakat akkor sok részből áll az eleje szerelése. Octavia szinte 2 alkatrészből tartja a kereket :D Itt pedig minden külön cserélhető:


[link]


Nagyon nézd át az elejét!

2018. máj. 26. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

A PD elem és a kettőstömegű sem olyan alkatrész ami sokszor elromlik. Egy kocsi élete során szerintem max egyszer kell cserélni.

Nyilván ezek az autók elég sokat futottak már, szóval benne van, hogy ezekből is meghal valami. De azért vállalható költség szerintem. (Nekem 2.0 CRTDI-ben kellett kettőstömegűt cserélni, az 300.000 plusz munkadíj, ehhez képest egy 1.9TDI-ben ez aprópénz)


Nekem is Golf IV-m volt, mint az előzőnek. Én óra szerint 328.000 km-rel adtam el, és még a hajtáslánc bontatlan volt... Izzítógyertyát meg a résolajcsöveket cseréltem csak.


1.1 millióért elgé jó darabokat lehet kapni egyébként. De attól még nagyon meg kell nézni. Van link a hirdetéshez?

2018. máj. 26. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!