Ford Orion MK1 felújítása?
Nekem egy 85'-ös volt, 1.6-os dízel motorral, 2003-ban vettem.
Már akkor katasztrófa állapotban volt, megálltam a pirosnál, és ijedt arcok nézték az autót.
Nem is csoda, az első torony be volt dőlve, a hossznyúlvány szétrohadva, küszöbök, stb.
Elmentem egy bontóba alkatrészért hozzá, meglátta a bontós, elkezdett röhögni.
Pont volt neki egy Orion, már 1.8-as dízel motorral, színe is ugyanaz. Volt benne 60 ezer km! német papírokkal...
De már annak is szét volt nyílva a hossznyúlványa, valami betonnal volt kiöntve és még úgy is.
Típushibája, sajnos.
De beleraktam még vagy 120e km-t. Akkor már eléggé szét volt rohadva az is.
De a motorja mindkettőnek pöccre indult.
Egy lakatos ismerős anno lakatolt ki már újabb oriont, hátsó nyúlvány, küszöbök, taposólemez, stb.
Az alja a fordoknak valami kegyetlen módon tud rohadni.
Kétféle autó van, aminek a sárvédőíve pudvásodik, meg aminek az alja. :)
Úgyhogy inkább átpártoltam az opelekhez, azok is rohadtak, de lényegesen masszívabbak voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!