FIAT 128-on hogyan kell beállítani az elektronikus gyújtást?
Vettem egy induktív elektronikus gyújtást, holnap be is szerelem.
4 órás telefonbeszélgetés után, bátran neki merek állni.
A vákuumos előgyújtás szabályzó nem fog bekötésre kerülni, utcai használatnál és 80-90es tempónál ez nem is lényeges.
Fordulatszámmérővel, és stroboszkóppal megvizsgálom adott fordulatokon az előgyújtás mértékét először a megszakítósnál, majd az induktívnál vákuum nélkül. Lehet itt játszadozni a rugókkal, de ha a két diagramm alig tér el, vagy ha el is tér, a vásártéri döglött kutyát nem érdekli. A lényeg a lényeg, köszönöm a válaszod.
Még így is számtalan előnye van a dolognak.
Ha egyszer rászánom magam, PIC-re írok egy programot, amihez jó lenne tudni, hogy adott fordulaton mekkora előgyújtás szükséges. Vannak hiányosságaim, de legalább javítom úgy a saját sz.rjaimat, mint egy okleveles autószerelő, falun.
Mivel a karburátoromon nincs a vákuumnak csatlakozási pont, és nem tudom, hogy hova, mekkora furat szükséges a tökéletes vákuumszabályzáshoz, így a röpsúlyok benne elegendőek lesznek amíg szükséges. Uraim, nem versenyautó ez.
Lehet itt velem vitatkozni, de egy hétköznapi autós nem fogja észrevenni azt a pár tizedes különbséget a gyorsulásban, de még ti sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!