Mért nem tudok váltani járó motornál?





Ne olyan szerelőhöz vidd aki nem ért hozzá.
Már pedig ez kuplung lesz !!!
Elsőbe be tudod tenni, és utána hogy viselkedik ha engeded fel a kuplungot?















Nekem nem kell, van autóm.
Na, ehhez a típushoz csak kéziállítású bowdeneket látok. Be kell állítani és jó lesz. Teljesen kinyomott állapotból lassan felengedve 1,5-22 centi környékén kell megmozdulnia a váltó nyelestengelynek. Ha jó a füled, és csak egy kicsiti is beteges a csapágy, hallani fogod, mikor történik meg. De ha sebersségben van, akkor egyszerűbb, amikor mozdulni akar az autó, vagy csökken az alapjárat, az a fogáspont. Ennek kell kb. két centire lenni a padlótól. Ha már félig-kéthasrmadig felengedted, teljesen fognia kell.
Tök nyilvánvaló helyen van a végén a beállítócsavar, szerintem állítsd be magadnak, jobban jársz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!