Miért öli a gyertyát a Ditech?
Vegyél hozzá szénszál ellenállásos gyertya kábelt,aminek ellenállása kb 10-13 kiló ohm.Éppen hogy lesz feszültség esése,de a gyertyát kíméli és zavarszűrőként is megállja a helyét.
Az autómba is ilyen kell,hogy a gyertyákat ne gyilkolja.
Kísérlet képen én sodrott rézszálas vezetéket húztam a régi szénszálas gyertyakábelekbe,de a platina gyertyákat is kb 200 km után eléggé megviselte.
#1 Azért kell megpucolni mert rohadt kormos
#2 köszi a tippet
"#1 Azért kell megpucolni mert rohadt kormos "
Akkor ott nem gyertya gond van. Kib** dús a keverék (Benzin/levegő) Csekkold (vagy cseréld) a légszűrőt.
Így igaz,dús a keverék.Csak a kommentben írta,hogy kormos.
Amit írtam az egyes válaszomba az ide nem jó.
Be kell állítani rajta a helyes benzin-levegő keverési arányt,mert az túl dús.Ez nem karbis és ezért másképpen kell megközelíteni a dolgot.
A beköpött ,koszos gyertyát először gaztűzhelyen kell kiégetni és utána drótkefézni.
Ha nem égeted ki akkor nem lesz stabil szikra,mert zárlatos marad.
Addig kell melegíteni a menetnél,még az füstöl az elektróda porcelánnál.Utána kefe.
Ha az elektródák is feltudja izzítani kb 8-900 celziuszra a színéből ítélve és a porcelán kifehéredik belül,akkor te vagy a majom,ha még ezt sem tudod 6-os.
Nyomkodhatod a éktisztítót,ha az a ráégett ,kemény kormot nem,csak a felületi olajat oldja le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!