Az autó ültetéséhez szükséges műbizonylat? Ha igen, hogyan tudnám papirozni?
Ha nem gyári az ültetés (amit azonnal kiszúrnak!) akkor nem engedik át a műszakin!
Ha erre gondolsz.
Tehát az ilyen H&R meg Eibach rendszereket meglátják, azonnal bukta van.
Az ilyennel rendelkezőknek van otthon egy tartalék normális állapotú gyári futómű és a vizsga idejére mindig átszerelik a kocsira.
Az ÖSSZES beépített alkatrészről kell műbizonylat
Meg egy szakember által elkövetett terv a beépítésről
A végén már csak le kell műszakiztatni.
Barkácsolók HAJRÁ!
Az elb@$zott magyar rendszer...
Elvileg minden neves aftermarket alkatrészhez Európában jár egy TÜV tanúsítvány, amiben benne van az is, hogy a konkrét autó típushoz lett gyártva. Ez a kategória az ültetés is. Nekem is van. Igazoltatásnál és műszakin se ugatrak még érte, de hivatalosan NÁLUNK (és csak nálunk) átépítési engedély is kéne, Európában mindenhol máshol elfogadják a TÜV tanúsítványt
Ha full szabályos akarsz lenni, akkor megtervezteted egy minősített szakival, pontról pontra az átalakítást, azzal bemész a Kpm-hez egy átépítési engedélyért, megcsináltatod az autót, és visszaviszed leszemléztetni a Kpm-hez, ahol beírják a firgalmidba az átalakítást.
Vagy, pl németben veszel egy átépített autót, amilyen kell, legyen meg minden TÜV papírja, német forgalmiban benne, és honosításkor, ha fejre áll a kpm-es, akkor is be kell jegyeznie mindent a magyar forgalmiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!