Bmw e92 "apróbb" módosítások?
Sziasztok.
Úgy döntöttem bmw e92-t veszek mégpedig 4 hengeres benzinest (igen kövezzetek meg de ennek az az oka ,hogy itt ahol lakok külföldön 2.0 köbcentire a 21 éves korom miatt nem adnak biztosítást) . Első és egyben legfontosabb kérdésem ,hogy 2007 től gyártottat érdemes-e venni vagy 2010-es facelift utánit? Az e90ből megismert N45 motorkódú csoda miatt félek facelift előttit venni és egyébként azt sem tudom ,hogy pontosan milyen motorkódjaik vannak. Kérdésem a facelift előtti illetve utániakra is vonatkozik hogy mennyire is problémásak? Akár a dízelt is megtudnám szokni ha úgy adódik. A kérdésem másik fele ,hogy nem széthajtani akarom az autót de lendületesen közlekedni vele. Nyomaték növelése milyen alkatrészekkel érhető el persze normális kereteken belül. Szeretnék venni alá majd egy M3-as kipufogó rendszert amihez egész olcsón hozzátudok jutni viszonylag. Ez gondolom a hangján mindenképp dobna , na de a teljesítményén? Kérdéses továbbá hogy egyáltalán alá lehetne szerelni ezt a kipufogó rendszert. Aki segít az eléggé szétszórt kérdésemben érdemi válaszával esetleg tapasztalatával annak nagyon szépen köszönöm. A legfontosabb szempont hogy nem egy pénztemetőt akarok annak ellenére sem hogy álom autó nekem az e92
Ez már a sokadik kérdésed ugyanarról az autóról.
E92 320i Írország
Ha többször megkérdezed sem nagyon fogsz más válaszokat kapni.
Amúgy egy 2000es szívó benzines motornak nem lesz nagy nyomatéka ezért kell pörgetni hogy menjen így a fogyasztás ezzel párhuzamosan nő. Chippelni meg hasonlókat felesleges, a kipufogó meg max a hangon javít.
Ha nyomaték kell akkor vegyél 320D-t
A kettőstömegű egy kopó alkatrész számolni kell a cseréjével 200 ezer kilométer felett. A 20D motorokkal nincs baj ha karban vannak tartva rendesen, városi használatra nem ajánlott. Viszont a 20Dvel eljársz 6 literből ha nyomod is neki, a 20i-re számolj rá 4-5 litert ha ugyanolyan dinamikusan akarsz vele közlekedni mint egy 20D-vel.
Amúgy kaptál hasznos válaszokat mert megnéztem az előző kérdéseid maximum neked nem tetszettek a válaszok.
Az M3-as kipufogórendszernek a maradék 4 leömlőjével mit fogsz csinálni?
Maga az autó megítélésén az előző kérdés óta eltelt pár hét nem fog változtatni.
5-össel egyetértek, korai 20D-k jók, későbbiek problémásabbak. Négy hengerest hanyagolnám. Nem tudom, hogy gondoltad rárakni a V8 kipufogóját. Szívóbenzinen nem tudsz nyomatékot növelni, rontani viszont könnyen lehet, ha hozzányúlsz.
Én úgy látom, hogy nem a te autód a BMW a jelenlegi feltételek mellett. Be kéne érned valami egyszerűbbel, és ha már kapsz rá biztosítást, és lesz keret egy szép hathengeresre, akkor belevágni.
Megvenni könnyű mert olcsók ezek már sok évesen. Főleg ha jobbkormányos mert akkor még az olcsónak is a fele. De a hibájukat megtalálni és javítani rémálom. Pénzügyileg is. Az idő sem mindegy mert lesz egy autód ami ennyi idősen biztosan el fog romlani és kisebb hibával is heteket áll mire sorra kerül a szervizben. Emiatt még kellemetlen is lesz.
Az M3 kipufogót vagy a leömlőt is? Nemigen illeszthető össze egyszerűen de minden megoldható. Sok eredménye nem lenne. Az M3 sem a kipufogórendszertől erős (én legalábbis úgy tudom de ha tévedek akkor szóljatok és én is veszek egy M3 kipufogórendszert és ráfaragom bármilyen más autóra).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!