A robogóm kiegyenlítőtartály kupakja el van repedve, milyen problémához vezet ha nem cserélem ki?
Azért, mert a hűtőfelület túl van méretezve vagy a motor nincs meghajtva maximális teljesítményén a 40 fokos hőségben hosszú ideig. Olyankor elmegy a nyitott rendszerrel is.
Nekem a kocsimon nincs meg a gyári szelepes tető és mivel 6 rongy egy olyan kupak rá, nem is vettem, maradt rajta az amit az előző tulaj rárakott, nyitott a rendszer így mert a menetnél levegőzik. Megy 8 éve...
Ugye lezárni nem is szabad szelep nélkülivel, mert ha meg túlnyomás van akkor nincs hol elengednie.
Jó neked, mert én nem értem! Ha 6 éve így használod, akkor mi értelme van ennek a kérdésnek?
Én ott hibáztam, hogy feltételes módban kellett volna megfogalmaznom a válaszom, elnézést érte!
A fő különbség egyébként abban van, hogy a víz nyomás nélkül már 95 fok környékén elkezd pezsegni, nyomás alatt viszont csak 110 körül. És ez a 15 fok nem tűnik soknak, de aki ismeri a fizikát az tudja, hogy a leadott hőteljesítmény az nem egyenesen arányos a hőmérséklet különbséggel, ezért az a 15 fok is sokat számít.
De ha nincs túlhajtva a motor és elég nagy a hűtőfelület is akkor röhögve elvan vele.
Gyakrabban kell a folyadékszintet ellenőrizni, mert párologni viszont fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!