Van egy 13 éves Peugeot 206-os gépkocsim, és olyan bibi van vele, hogy leállított állapotba merül az akksi, valki tud megoldást?
Vagy csak már szar az akksi és nagy az önkisülése.
De ennek az autónak is úgy tudom hogy leállítás után kb 15 perc mulva leveszi az áramot minden felesleges működésről.
Utólagos rádióbeépítésnél sajnos kétféle szabvány van, néha felcserélik az állandó pluszt (ez kell a rádió memóriájának, órájának) és a kapcsolt 12V pluszt. Ezt veszi le az automatika 15 perc után.
Köss ampermérőt sorosan az aksi és az elmenő vastag kábel közé, ebből megtudod a szökő áramerősséget. Ez nyugvó kocsinál bekapcsolt riasztóval sem lehet több, mint 0.01 A.
Nekem volt egy ilyen BMW-m. A kocka alakú reléknek sajnos két szabvány lábkiosztása van. A normálnál a 30-as ás a 87-es láb ( a kapcsolt lábak) szemben vannak egymással, a 85 86 lábak amik a tekercsbe vezetnek és kapcsolnak, szintén szemben. De egy oldalági fajtánál ezek nem szemben, hanem egymás mellett vannak. Sajnos mindkettő betehető a másik helyére, így zavart vagy áramszökést okozva. Keresgélj, vagy fordulj szakemberhez. Utólagosan berakott riasztó, kamera, új erősítő, kihangosító, telefontartó is lehet a ludas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!