Mit vegyek 500000-ből amit fenn is tudok tartani?
Szóval van 700000 forintom. 500000 az autóra, 70000 az átíratás, a többi meg ha bármire költeni kell. Lehetőleg német legyen, mindegy hogy benzines vagy dízel, viszont ha benzines akkor injektoros (hogy E85-el is használható legyen). A másik lényeges hogy megbízható legyen motorikusan, és ne rohadjon szét az első télen.
Várom a javaslatokat!
Ne haragudj, nem beszólni akarok, de ez kb hasonló, mint ha azt írtam volna ki, hogy ferrarit szeretnék, van rá 3000 euróm.
Hasonlatot félretéve, ennyiért csak rééééégi német autót kapsz, azok meg nagyon lutrisak. Kis eséllyel találhatsz egy jót, de a legtöbbjére a gatyád is rámegy majd.
Vegyél Daihatcu charadeot!
Karburátorost manuális szivatóval 900 köbcentis benzinest!!
Nekem az van..
21 éves, és átalkító nélkül megy etanollal, amibe még 30% fütőolajat is szoktam beleküldeni!
Nem vicc, már kb 10 ezer kmt mentem így, és még mindíg beindul..
Vegyes fogyasztásom kb 6 liter körüli.. 25 liter keverékből megyek 406 kilométert és még nem porszáraz a tank!
Télen persze kell neki a benzin, de nyáron simán elröfög ezzel az olcsó moslékkal is a kis malackám :D:D
Imádom!! A Japánok Tudnak!!!
barom az aki ennyiért nem valami ékegyszerű japánt vesz.
De ha ragaszkodsz a némethez ennyiért már ki lehet fogni első tulajos F Astrákat benzinest, végignézed a keresőben 500e határig a gépeket, amelyik 1. tulajos és a legkevesebb a km-je azokat körbelesed ha érdemes megveszed.
Más német kocsira ennyiért itt nem érdemes ránézni se, hulladék az összes.
Más kérdés hogy én egy idősebb robogó árából benzines G2-t vettem, nos volt benne hiba jópár amit elhanyagoltságból és totális hozzánemértésből nem csináltak meg, de gombokért van hozzá minden, de full fapad öreg retek az egész. Eredetileg Swiftre hajtottam de azokból nagyon pöpec épp nem volt.
A fillérbaxó daihatsus gyökérnek meg üzenem hogy több szempontból is baromság amit művel, mert egy átlagosan jó benzinnel elmenne 5 literben, amibe nem fog anyagilag tönkremenni, ezzel a pudvával amit beleburogat viszont rövid úton hazavágja a motort, aztán cserénél meg mire használható motort találsz bele a gatyád rámegy, ugyanott vagy mint normál használattal. Ezért utálnék bármilyen használtat evnni mo-on, mert még az 1 éveset is leélik itt marha gyorsan.
Alternatívaként az Opelhez a Feliciát javasolnám, az 1.3-as motor régi láncos Skoda, meg az egész fapad de vw minőségellenőrzés van mögötte annyira nem sz@r mint ahogy látszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!