Ford focus vagy Opel astra G?
Üdv
Autó vasarlas elott allok.
Ford focus elonyei/hatranyai?
G astra elonyei/hatranyai?
milyen motorral erdemes valamelyiket meg venni? Az olcsóbb motorosak érdekelnek de belőlük a legjobb!
Esetleg tipus hibak? Stb stb mindenre kivancsi vagyok!
Astrát minimum H szériától vennék. A G beltere nagyon a 90-es évek hangulatát idézi még: komor feketeség, nagy szögletes lötyögős, hangosan kattanó gombok, kopogós bakelitszerű műanyagok, hatalmas illesztési hézagok.
A Focusnál már a legelső széria is tetszik. Hátárnya hogy rohad, főleg az ajtók alján indul meg.
Ha jól karbantartott Astrát fogsz ki, akkor a világ végére is elvisz, nem fogja csipegetni az olajat. Ha rendesen le van mosva, akkor a rohadás is nehezen indul meg. Az alkatrész olcsó hozzá, javítani nem nagy nehézség. Szeretik az autószerelők. Az, hogy milyen a beltere, szubjektív kérdés: neked a G Astra letisztult formaterve sokkal inkább tetszik, mint a H Astráé. Inkább a H Astrára lehet mondani a kopogós műanyagokat, műanyag rengeteget beltérben.
Fogyasztása nem túl magas, nem fogja leenni a gatyádat.
A G Astra nekem jobban tetszik, szerintem a Ford ronda.
Valaki írta hogy kopogós műanyag. Ezzel nem értek egyet.
Az egyetlen kopogós dolog a középkonzol kerete, amúgy bármi amihez hozzáér az ember habosított műanyag. A komplett műszerfal, a kesztyűtartó ajtaja, az ajtókon az alsó műanyagperem és a behúzó kemény, a szövet alatt szivacs van a többi pedig habosított műanyag.
Egy Golf is sokkal kopogósabb mint egy Astra.
1.4-es motorral a legjobb, ez nem eszi az olajat.
300.000-ért egyikből sem kapsz használhatót példányt, leírtam a másik kérdésednél is. Felesleges újra és újra kiírni.
Egyébként Astra G inkább, előttem leírták a lényeget.
Ó hát persze! :D Kiáltsuk ki mindjárt az F Astrát prémium autónak 2018-ban, nem? :D :D :D
Aki manapság bármilyen okból G Astrát hajt, az nyilván elfogult vele. Aki meg csak volt, annál az idő megszépíti az emlékeket. (Akinek meg nincs, nem is volt, csak okoskodik, azt hagyjuk is...)
Nekem volt szerencsém az F és J széria kivételével a teljes Astra családhoz.
Maradjunk annyiban, hogy ma már nem szívesen ülnék vissza a G-be. Nemrég ültem egyben utasként. A mostani K Astrám után döbbenetes a fapadosság, ami azelőtt fel se tűnt, mert nem volt közvetlenül mihez jobbhoz hasonlítani.
Ami tény, hogy 90-es évek tervezése, az akkori kor technológiai színvonalának megfelelően. Le lehet pontozni, ha ezzel bárkinek az önérzetébe gázoltam, a tény attól még tény marad. Annak idején nagyon jó autónak számított, de eltelt 20 év. Az ergonómia teljes hiányát (hangsúlyozom, nem a típus saját hibája, akkoriban ebben a kategóriában ez volt általános) is nevezhetjük "letisztultságnak", így valóban jobban hangzik. :)
Az ár meg nyilván nem véletlenül annyi, amennyi. Ebben az árkategóriában nem kell nagy csodákat várni. Félreértés ne essék, a kb 400-700eFt-os kategóriában én is az egyik legjobb vételnek tartom, nincs óriási különbség közte és a Focus között.
Igen, az tény hogy nem egy divatos és modern műszerfallal megáldott autó a G Astra, viszont nincs benne sok kopogós műanyag. Ebből a szempontból jobb mint a Golf és a Focus. Ja és szebben öregszik.
Viszont utolsó: gondolkodtam a J és a K Astra között...
És tudod mire jutottam? A K Astrában az oldalablak alatti műanyag keményebb és kopogosabb mint a J-ben. Ezért, na meg a kinézet miatt vettem egy J Astra GTC-t.
Előtte volt mindenem, F-G-H Astra, Audi A5 S-line, most meg a J Astra van. Ahogy megkopogtattam a K-ban a műanyagot, előjöttek a H Astrás rémálmok és futva menekültem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!