Audi B8 1.8tfsi és 2. 0tfsi fogyasztás, karbantartás? esetleg quattro?
Jelenleg egy 1997 a4 1.9tdim van és megvagyok elégedve vele pár apróságtól eltekintve.
Legfőbb oka a váltásnak ez a városi diesel tiltás. Éves szinten nem sokat de párszor megyek ki Linz és Ulm környékére.
Napi szinten ugy 10km megyek vele + ha ugy esik akkor este kocsikázok valamennyit főként városba vagy M0 karika.
Kicsit tartok mint tfsi, pár fórumon lehet olvasni hogy valamelyik tfsi tele van hibával és kerülni kell de melyiket azt nem tudom. Quattro hajtás sokat számít? Télen elég szívás a meredek utcánkba feljönni.
egyenlőre nincs kiszemelt kocsi ha jó visszajelzést kapok nekiállok keresgélni
ha nem lenne ez a szarakodás a dieseles gépekkel megtartanám rövid és hosszú távra változatlanul :/ meg értelmetlen megtartani hogy mellette egy szuszkát hajtsak majd mikor kitiltják felgyújthatom mert eladhatatlan.
és mi baj lenne a turbos kocsival 10kmeren? értelmesen kell bánni vele.. 2011ben vettem mint első autót, 1honapon belül fel kellet újítani a turbóját és azóta is hibátlanul dolgozik. minden esetben 1-1percet járatom, minuszban 5percet autópályáról lejöve 2-3perc
értem..
van valami amit tudtok ajánlani? 150-200hp közt szívóba?
lehetőleg német
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!