Milyen autót ajánlotok az alábbi feltételek alapján ebben az árkategóriában?
Sziasztok. Közeljövőben vásárolnék autót, a keret 1,5 és 2 millió ft között van, csak az autóra, egyéb költségek nélkül. Benzinest vennék mindenképp, 1.6 minimum 2.0 maximum. 4-5 ajtós legyen.
Gondolkodtam a Mazda 3-ason, 6-oson, vw golf 5-ösön, alfa romeo 159-en.
A fentiek közül a mazdát preferálom a legjobban, tudok a rozsdásodásról, de ha kifogok egy rozsdamentes darabot, akkor az jó lehet úgy gondolom.
Mi a véleményetek? Minden egyéb véleményt,tanácsot,tippet meghallgatok, szívesen bővítem a látókört más autókkal.
Köszönöm!
Az egy dolog, hogy ránézésre nem rohad, de nem látod mi a van a lemezek alatt és mikor lesz látható is... Gondolom nem egy évre vennéd. Ökölszabály, hogy rohadásra hajlamos autót nem szabad megvenni, hosszú távon szinte lehetetlen javítani, újra és újra előjön a hiba, és többe kerül, mint bármilyen motorprobléma. Én ezekből Golf V-t mondanám. Alfa nagyon nyűgös, bár tény, hogy a 159 már klasszisokkal jobb, mint a korábbiak, még mindig kényes az elektronikája. Egyébként valami mérethatárt kellene szabni, mert elég nagy szórással dolgozol. Egy Mazda 6 pl nem összeshasonlítható egy Golf-fal, annyira más kategória.
Én német párti vagyok, szóval Golf V-re szavazok ezek közül, de A3, A4, Passat, Octavia, mind jó vétel lehet, ahogy az Astra is. Japán vonalon pedig Toyota Corolla mondjuk.
Golf V-nél is figyelni kell a rozsdára, alapból nem hajlamos rá a karosszéria, de az elhanyagoltabb daraboknak a sárvédőíveit és küszöbjeit megkezdheti, egy széria eleji darabnál méginkább. 2 millióhoz közelítve nagyon szép Golfokat lehet venni 2007-8 körül, ha kell méret, még talán egy kombi is belefér. 1.6FSI a kokszosodást leszámítva nem rossz motor. 2.0FSI-nél több meghibásodásra panaszkodnak, érdekes módon, 2 literesből akkor már inkább a turbóst, a GTI-t venném, de az ettől drágább kategória és valószínüleg neked nincs is rá szükséged.
Ha nem zavar hogy kicsit vérszegényebb, én a sima szívó 1.6-ot nézném, a 102 lovast 5-ös Golfból. Egyébként
De Mazda 3-ból szerintem lehet ennyiért kapni olyat ami volt üreg + alvázvédőzve, attól annyira nem félnék, de ha esetleg Golfot veszel, azt is vidd el utána, nem nagy összeg és megéri.
Alfát elengedném, ha nem szenvedélyből vennéd.
Köszönöm!
Hát akkor mazda 3, golf v között fogok keresgélni. Mazda 1.6 vw 1.6 között van teljesítménybeli különbség? A kokszolódás ellen fsinélnmit lehet tenni? Nagy probléma? Sokat kell rá költeni?
Sima szívók közt nem hiszem hogy nagy különbségek lennének.
FSI-nél a kevesebbet futottaknál a koksz egyelőre nem lesz gond, de előbb utóbb eljut arra a szintre hogy akár égéskimaradást okozhat meg hasonlókat. De nem tudom milyen km-ereknél jut el odáig az 1.6FSI, nincs vele tapasztalatom. Viszont tény hogy az jobban megy a sima 1.6-tól és cserébe kevesebbet eszik. Tisztításra van ez a dióhéj szórós megoldás, TotalCarnál Novoth Tibiék csinálják horror áron (150 ezer körül), és rengeteg egyéb (kamu) megoldás létezik, mindenféle ultrahangos hülyeségtől kezdve vegyszeres leoldós, de én ezeket elengedném. Vagy dióhéjazás vagy hengerfejet le, azt lehet sikálni kézzel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!