Milyen szoci autót vegyek?
miért nem megy fel a trabi?
kipöröga kereke vagy mé?
tuti kamu a kérdés
minden autó fel tud menni emelkedőn, ha nem akkor nem az erö hiánya a baj hanem a kerekek tapadása nem megfelelő, vagyis ahol a trabi nem bír fel menni ott a legtöbb autó sem tud felmenni!
egy jobb 1.1 es trabant
(kicseréled a hajtokart 1.3 as vareszéra(1.3 as motort csinálsz belöle) és már erösseb és a régi autóhoz hü autót tudsz venni
Simán elképzelhető hogy "nem megy fel". Persze, nem szószerint kell érteni. Felénk is van 15-20 fokos emelkedő. Végig 70-es tábla van, de ennek ellenére hiába megyek a Trabanttommal nagy lendülettel és teljes gázzal, a végére lelassulok 20-25km/h-s sebességre, amit általában a többi autós nem is szokott díjazni, így azt az útszakaszt el is szoktam kerülni.
A trabi előtt egy régi Zsigulim volt. Teljesen meg voltam vele elégedve. Közel 150 ezer kilométert tettem bele és ez idő alatt a legnagyobb dolog amit cserélni kellett rajta az a fékmunkahenger volt. Mondjuk mikor megvettem teljes felújításon esett át, így a végére már közel volt a 600 ezerhez a teljes ára (ami eladáskor nyilván nem térült meg, de ez elmondható akármelyik hasonló autóról, minden második belefektetett Forintot sosem fog újra látni a tulaj). Szóval ha tényleg egy jó autót szeretnél, akkor szerintem érdemes legalább 500k-ig felmenni, mert egy komoly felújítással akármilyen autót is választasz legalább ennyibe fog kerülni. Vagy együtt kell élni azzal a tudattal, hogy bármikor megállhat az út szélén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!