Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hengerfejpakolás ment el az...

Hengerfejpakolás ment el az autómban, forralta a vizet, nem fűtött?

Figyelt kérdés

Na most a pakolás kicserélve, hengerfej sikolva, kapott új vezérlést, vízpumpát is.

A fűzés már jó, mem fogy és nem forr a víz, de a hűtő hideg. 15-20KM-t mentem még csak vele, mióta megvan, egy fél órája konkrétan. Ez normális? 1.9 PDTDi. Hűtőfolyadék is volt cserélve.



2018. márc. 21. 20:28
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:
Lehetséges, hogy még mindíg hengerfejes?
2018. márc. 24. 11:49
 12/24 anonim ***** válasza:

Még mielőtt hallgatnál ezekre , akik nem értenek hozzá, a termosztátnak semmi baja.

Ugyanis a termosztát nincs bele kötve a fűtőradiátor körbe.

Ami annyit jelent hogy ha már 40 fokot eléri a hőfok , lehet érezni hogy langyosat fúj.

Holott a termosztát 85-90 foknál nyit.

Úgy hogy máshol keresd a hibát, ha nagyon régi az autó simán el lehet tömődve a radiátor , vagy a hozzá menő cső.

Mé egyszer leirom, nem a termosztát hibája miatt nincs fűtés.!!!

2018. márc. 25. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 A kérdező kommentje:
2005-ös évjáratú a járgány. Tehát, ha a mérő 90-et mutat, kellene már melegednie a hűtőnek?
2018. márc. 25. 15:46
 14/24 anonim ***** válasza:

Még egyszer leirom, már 40 foknál érezni kell a langyosat hogy fújja.

Nekem például még megse mozdul a hőfok mérő mutatója , de már lehet érezni hogy melegszik.

Ezt kb 2 km után már nyomja, és dizel motor.

2018. márc. 25. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 A kérdező kommentje:
De füt az autó jól, nincs azzal gond. Nagyon hamar befűt.
2018. márc. 25. 16:37
 16/24 A kérdező kommentje:
A gond ott van, hogy az a szép nagy hűtőborda, ami elől van, hideg, holott a mutató már 90-et mutat nálam bent. De nem forr a víz, ha leveszem a sapkát a kiegyenlítőtartályról, valamint túlnyomás sincs, nem kemény az a cső, ami kemény szokott lenni, amikor hengerfejes az autó (bocsi mindenkinek, ezt annyira nem vágom, amennyire kellene, szóval lehetek kevésbé érthető).
2018. márc. 25. 16:47
 17/24 anonim ***** válasza:

A mutató kb. 70-100 fok között már középen áll. Tehát előbb, mint, hogy kinyitna a termosztát.

Akkor van gond, ha a mutató elhagyja a félállást de a hűtő még hideg..

2018. márc. 25. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 A kérdező kommentje:
Igen, ez is érdekes dolog... a mutató, amióta megvan az autó, még nem ment 90 fok fölé egy mm-el sem.
2018. márc. 25. 17:57
 19/24 anonim ***** válasza:

Lehet, lelevegősödik mindig a hűtőrendszer, és vacakul keringet. Illetve a vízpumpa biztos jó?

Lehet, kívülről forgatható, de belül a lapát megragadt, megakadt.

2018. márc. 25. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:

12-14. voltam.

Na itt taglóztál le kérdező.

Én azt hittem a fűtőradiátorod hideg. Arra nem is mertem még gondolni sem hogy neked az elől lévő nagy hűtővel van bajod.

Ha jó az üzemi hőfok , jól fűt , akkor mit törődsz vele hogy elől a hűtő milyen.

Az lehet hogy ilyen időben a büdös életben nem fog felmelegedni.

Menet közben hogy akarod ellen őrizni?

Igy a 12-14. válaszom figyelmen kivűl kell hagyni.

2018. márc. 25. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!