Hengerfejpakolás ment el az autómban, forralta a vizet, nem fűtött?
Na most a pakolás kicserélve, hengerfej sikolva, kapott új vezérlést, vízpumpát is.
A fűzés már jó, mem fogy és nem forr a víz, de a hűtő hideg. 15-20KM-t mentem még csak vele, mióta megvan, egy fél órája konkrétan. Ez normális? 1.9 PDTDi. Hűtőfolyadék is volt cserélve.
Még mielőtt hallgatnál ezekre , akik nem értenek hozzá, a termosztátnak semmi baja.
Ugyanis a termosztát nincs bele kötve a fűtőradiátor körbe.
Ami annyit jelent hogy ha már 40 fokot eléri a hőfok , lehet érezni hogy langyosat fúj.
Holott a termosztát 85-90 foknál nyit.
Úgy hogy máshol keresd a hibát, ha nagyon régi az autó simán el lehet tömődve a radiátor , vagy a hozzá menő cső.
Mé egyszer leirom, nem a termosztát hibája miatt nincs fűtés.!!!
Még egyszer leirom, már 40 foknál érezni kell a langyosat hogy fújja.
Nekem például még megse mozdul a hőfok mérő mutatója , de már lehet érezni hogy melegszik.
Ezt kb 2 km után már nyomja, és dizel motor.
A mutató kb. 70-100 fok között már középen áll. Tehát előbb, mint, hogy kinyitna a termosztát.
Akkor van gond, ha a mutató elhagyja a félállást de a hűtő még hideg..
Lehet, lelevegősödik mindig a hűtőrendszer, és vacakul keringet. Illetve a vízpumpa biztos jó?
Lehet, kívülről forgatható, de belül a lapát megragadt, megakadt.
12-14. voltam.
Na itt taglóztál le kérdező.
Én azt hittem a fűtőradiátorod hideg. Arra nem is mertem még gondolni sem hogy neked az elől lévő nagy hűtővel van bajod.
Ha jó az üzemi hőfok , jól fűt , akkor mit törődsz vele hogy elől a hűtő milyen.
Az lehet hogy ilyen időben a büdös életben nem fog felmelegedni.
Menet közben hogy akarod ellen őrizni?
Igy a 12-14. válaszom figyelmen kivűl kell hagyni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!