röviden:a diagnosztika idejére ún. takarékos üzemmódra állt át a motor és így jelentősen csökkent a károsanyag kibocsátás.majd a diagnosztika végeztével visszaállt és ekkor már a mért értéknél lényegesen több károsanyagot bocsátott ki.
2018. márc. 20. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Itt most konkrétan milyen diagnosztikáról van szó, mikor a műszakin megmérik?
2018. márc. 20. 18:39
3/8 szántóvető válasza:
igen.konkrétan úgy kell elképzelni hogy idézem:
"a VW által telepített, a kipufogógáz-ellenőrző berendezésért felelős szoftver felismeri a vizsgaszituációt. A szabványosított kísérleti szituációk egy "természetellenes vezetési stílus" (magas kerékfordulatszám a gépjármű mozgása nélkül) miatt felismerhetők. Ezen feltételek esetén a kipufogógáz-előállítás oly módon optimalizált, hogy lehetőleg kevés nitrogén-oxid keletkezzen.Rendes vezetési körülmények között ezzel szemben a kipufogógáz-ellenőrző berendezés egyes részei üzemen kívül helyezésre kerülnek, ami által a Nitrogén-Oxid kibocsátás jelentősen magasabb."
2018. márc. 20. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
A Zsigulikban nem volt ilyen. Gerinctelen nép ez a német.
2018. márc. 20. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Sokan csaltak, de nem mindegy, hogy ha csak duplája a tényleges károsanyag kibocsájtás a megengedettnek vagy akár tízszerese:
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!