1/3 anonim válasza:
Hogy összekopjanak az alkatrészek. Bár sokan mondják hogy a technológia ott tart hogy nem kell a járatás, azért az első 3.000 km-t érdemes óvatosabban megtenni.
2/3 anonim válasza:
Mert az egymáson csúszó felületek megmunkálása nem elegendően precíz. Össze kell kopniuk, addig jobban melegszik nehezebben mozog. Ma már az autó és motorgyárak tudnak majdnem tökéletes megmunkálást, de otthon, vagy (akár komoly) gépműhelyben ez nem egyszerű
3/3 anonim válasza:
Ahogy az első válaszoló is írta, azért fontos a "járatás" hogy bekopjanak a csapágyak és az illesztések.
Nem tanácsos, ilyenkor terhellni a motort és kipörgetni, óvatosan kell vezetni.
Tavaly új traktort vettem, hazafelé úton odatököltem neki rendesen teligázon amit vitt hogy haladjak azért, aztán mikor jött a szerviz, cserélték az olajat, televolt vasreszelékkel az motorolajam, ami rendkivüli...
Hiába van kenés ilyenkor még nincs csúszás a motorban nagyfordulat alatt megbir szorulni a laposcsapágy, és eltörik a hajtókar, de rosszabb esetben a főtengely!
Ez ugyanigy vonatkozik minden egyes járműre, bár manapság a gépgyártásban próbálnak minnél finomabb munkákat csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!