BMW E46 320d, milyen alkatrészeket érdemes cserélni, és kb milyen kilóméter intervallumonként?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csoda ha itt tartunk, csóró normálisan kérdez és mindent kap csak értelmes választ nem.
Na olaj, szűrő egyértelmű, kartergázsszűrőt én 30.000 km ként ha betétes.
Ezenkivűl a hosszbordás szíjakat 100e km ként, de szeret leszakadni a főtengelyszíjtárcsa, így ha az cserés akkor azzal érdemes a szíjakat is( csak jó minőség, Corteco vagy Contitech szíjtárcsát) hozzá Conti szíj. ( legolcsóbbakkal nem lesz tartós és nyekken is)
Ezekkel együtt a vizpumpát se árt mivel itt a hosszbordás szín hajtja nem a vezérlés és valszeg nem cserélték elötted valamint ha főtengely szíjtárcsát cserélsz akkor a homlok oldali főtengely szimeringet is érdemes akkor már( par ezer ft)
Válto difi olaj ha nagyon akarod ezt 1x elég amikor hozzád kerül, úgyis mindbe van sokszázezer.
Én úgy vagyok, hogy amihez nyúlni kell akörül érdemes már mást is. Minden alkatrész 20+ éves.
Cseréltettem rézfékcsöveket hozzá mindent lekellett szedni aztán kb mindent felkell ujitani, hátso bölcső, felfogatás, difi szilentek, kardánra ráfér egy centrir, hardy tárcsára is ráfér stb persze egyelőre amit lehetett visszarakattam mert egyszerre ennyi mindent nem tudok. De az tény, hogy számits arra, hogy mindent is majd cserélni kell. Kivéve ha nem egy fanatikustol veszed a kinálat tetejéről. Azok már túlvannak többnyire sok alkatrész cserélésén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!