Van egy 2006-os Renault Megan Limusine 1.6 (82wk;112Le) automatám. Egy hónapon belül kétszer ledobta a motor a szűrőt és az olajam elfolyt. Olaj nélkül nem járt a motor. Milyen okai lehetnek a szűrőnél a túlnyomásnak, ha nem a pumpa a hibás?
Figyelt kérdés
Egy éve cseréltettem olajpumpát. Én rendeltem az alkatrészt, a csere megtörtént. Akkor az alacsony nyomás miatt volt szükséges. Az autó jól futott majd egy évig, és nem volt agyon használva. A szerelő nem találta a hibát. Egy másik szerint rosszul szerelhették fel legutóbb, de ez nem idokolná az elsőt. Egy harmadiknál meg fogom nézetni a nyomást, mert előbbieknek nem volt mérőjük, pedig szervízben voltam. A motor hangja most kiváló, de nem merem használni, amig nem megoldott a kérdés. Most még hűtőt cseréltetek, mert kilyukadt.2018. márc. 15. 18:13
1/2 anonim válasza:
Gyári szűrőt raktak rá? Peugeotoknál volt olyan, hogy az olajnyomásszabályzó más helyen volt lefedve, ha nem gyári szűrőt tettek rá, eredménye volt az alacsony olajnyomás.
2/2 A kérdező kommentje:
Előbbi hozzá való Bosch utóbbi Mann márkájú volt. Típusnak megfelelően választva. Az egyetlen összefüggés a két eset között az volt, hogy elötte való nap 600- 600 kilómétert tettem meg, ami nagyon ritkán fordul elő. Másnap indításnál jelentkezett a probléma. Előbbinél 0° utóbbinál a külső hőmérséklet -11° volt, bár nem tudom hogy befolyásolhat-e bármit.
2018. márc. 15. 20:03
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!