Első autónak melyik a jobb az alábbi háromból?
Mostanában lehetséges 'első autót' nézegetek, és érdekelne a véleményetek (típushibák, tapasztalatok, mi szokott ilyen idősen elromlani, stb...)
Benzinesek, mert egyrészt főleg városban használnám (nem Budapest, megyeszékhely), havi egy-két 2x50 km-es országúttal és évi egy-két uutópályás kirándulással,
másrészt kicsit félek a dízelek szervízköltségétől (és lehetséges jövőbeli korlátozásuktól).
Klímásak, mert tavaly július-augusztus, 35-40 fok...
A keret mindennel együtt (átírás, szervíz, stb) 600-650 e Ft.
1.:
Peugeot 106 1.1
2002-es évjárat,
5 ajtós kivitel,
Manuális klíma,
Benzines
1124 cm^2
60 LE
Műszaki érv.: 2019/12
Kilóméteróra állása 224000 km
Extrák:
-pótkerék
-fényszóró magasságállítás
-színezett üveg
-ABS
-immobiliser
-szervokormány
-oldallégzsák
-utas és vezetőoldali légzsák
-hátsó fejtámlák
-állítható kormány
ÁR: 430 000 Ft
2.:
Mazda 323 F 1.5 Safety
1997-es évjárat
5 ajtós kivitel,
Manuális klíma,
Benzines
1489 cm^2
88 LE
Műszaki érv.: 2019/12
Kilóméteróra állása 306880 km
Extrák:
-dönthető utasülések
-pótkerék
-fűthető szélvédő
-elektromos ablak elöl-hátul
-elektromos tükör
-fűthető tükör
-könnyűfém felni
-színezett üveg
-ködlámpa
-ABS
-ASR
-immobiliser
-centrálzár
-szervokormány
-oldallégzsák
-utas és vezetőoldali légzsák
-hátsó fejtámlák
-sportülések
-állítható kormány
ÁR: 350 000 Ft
3.:
Renault Megane 1.6 16V Expression
2001-es évjárat
5 ajtós kivitel,
Manuális klíma,
Benzines
1598 cm^2
107 LE
Műszaki érv.: 2019/4
Kilóméteróra állása 312000 km
Extrák:
-dönthető utasülések
-pótkerék
-állítható hátsó ülések
-ülésmagasság állítás
-elektromos ablak elöl
-színezett üveg
-ködlámpa
-ABS
-rablásgátló
-immobiliser
-centrálzár
-szervokormány
-oldallégzsák
-utas és vezetőoldali légzsák
-hátsó fejtámlák
-középső kartámasz
-deréktámasz
-állítható kormány
ÁR: 299 000 Ft
Mazdák lehetetlen helyen rohadnak mint az állat az alja , küszöbök stb
Peugeottot meg a renault mind a kettő egy elektronikai katyvasz valami ki megy benne utánna nem fog annyira tetszeni amikor a márkaszerviz se meg senki se tudja , hogy mi ment szét benne .
Ne a kinálat legalját nézd hanem a közepét ott vannak a jó és megbizahtóbb kocsik .
Személy szerint én a német kocsik táján nézelődök , VW , régi audi , és a vw konszernen bellül a skoda és a seat .
Nekem egy 92-es vw ventom van nem egy menő fiatalos gép , de fiatalossá lehet faragni . Egyszerű mint a faék nem sok dolog tud tönkre menni az öreg 1.9-TD motorban oké 75ló , de nagyon jól viszi a bodét és nem nagy durranás ezeket piszkálni én egy furgon adagolóval és turbóval 120lóig húztam hivatalos padon mérve lett 120,35-LE amiból tisztán a betonra kb 110-115 ló körül ad le .
Kinézete még gyári , de meg van alá az alufelni , pár hónap és le lesz ültetve elég rendesen és kész is a fiatal telepi hülyegyerek sleeper sedanja egy 26 éves nyugati gépből :D
A kocsit kenény 200ezerért vettem , nagyjából most 350sezerbe van átirást nem számolva . Igaz van itt-ott rozsda , de az is orvosolva lesz . :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!