Motorozás, vezetéstecnika?
Tavaly tavasztól motorozom nagy motorral, kezdtem egy 500-as GPZ-vel de magasságom miatt viszonylag hamar lecseréltem. Megvettem egy Yamaha Thunderace-t, jó vétel volt, passzol is hozzám. Eleinte nagyon óvatos voltam vele, kb csak 4000-es fordulatalatt használtam és egyenesben pörgettem ki inkább, de ahogy egyre bátrabban próbálkozok menni vele, azt tapasztalom hogy ez a kemény sport futómű mégsem annyira stabil. A kanyar ívével ellentétesen kormányozva döntöm meg a motort, ami úgy 90-ig tökéletesen működik is, ám 110 körül igen csak bírkózni kell ezzel a literes géppel. Attól tartok, hogy egy kanyarban 110-zel, a motort döntve egy úthiba a kemény futómű miatt feldobja a kereket és megszűnik a kapcsolat az úttal, majd ezt követően eldobom a motort a szántásba. Mik a tapasztalatok ilyen esetben, mennyire hajlamos kanyarban úthibán elcsúszni? Történt már ugyanis, hogy kúszott az egész motor a kanyar külső íve felé a rossz aszfalton, pedig nem is mentem gyorsan...
Annyit még hozzá kell tennem, hogy Németben élek és 100 a megengedett lakott területen kívül, tehát a 110 az nem eszeveszett száguldás az autósokhoz képest, mert mindenki annyival megy. Köszönöm, ha le írod a tapasztalatod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!