Megvettem egy Citroen Berlingo 1,9D típusú kistehert (kevesebb mint 160. 000 km óra állásal, ami a BM nyíválvántartó szerint is igaz) viszont reggel miért nem indul be?
A kereskedőt felhívtam, azt mondta pumpáljam fel a gázolajszűrő melletti pumpát, ekkor több leállás után végre jár a motor. (mondhatta volna előző nap is...)
Szerintetek mi lehet? Gázolajszűrő ház tömítetlen, cserés? Ejti reggelre a gázolajat, ami nyilvánvaló, azt mondta egy ismerős, hogy tetessek be egy visszacsapószelepet a gázolaj szűrő elé.
Többe kerül az utánjárás, az idegeskedés..
Írd be a gúgliba a típust, töltsd le az üzemanyag-rendszer robbantott ábráját, és máris saccolhatod, mit és hol kell tenned.
Amúgy simán visszaenged. Ha valami tömítetlen a nyomás alatti részen, ott úgyis csepegne.
Az a legbiztosabb, ha te javítod. Nincs mérgelődés, csak sikerélmény.
Használt autó vásárlás után nem kell azon csodálkozni, ha kiderül, hogy van néhány javítani való az autón... ha az nem horribilis összeg, legegyszerűbb megcsináltatni.
Mennyi idős az autó?
Köszönöm a válaszokat, megoldódott amikor kicseréltem a gázolaj szűrőt.
A szűrő dobozában volt egy tömítés is, amely a gázolaj szűrő ház tetejébe való volt. Ezután a csere után már nem ejti a gázolajat reggelre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!