Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Pályázás után miért kormos a...

Pályázás után miért kormos a kipufogóm?

Figyelt kérdés
Elvileg magas fordulatnál kéne kiégnie és tisztának lennie. Na én pont az ellenkezőjét tapasztalom. Ha városba megyek tiszta marad a kipufogó de amint elkezdek pályázni kormos lesz! 2.0 l szívó benzines autóról van szó.

2018. márc. 4. 18:49
 1/6 A jó édes ***** válasza:
82%
A katalizátor ég ki, s onnan csapódik le a korom a kipufogóban.
2018. márc. 4. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Többször lepadlozod és open loooban tuldusit.
2018. márc. 5. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Loop
2018. márc. 5. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Mi az a Loop?
2018. márc. 5. 08:54
 5/6 anonim ***** válasza:
Nagy terhelésnél dúsít a motorvezérlő a belső hűtés és a nagyobb teljesítmény érdekében.
2018. márc. 5. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Az open loop az az hogy a motorvezérlő nem veszi figyelembe a lambda szonda jelét a keverék illesztésnél. Ez történik hidegindítás után közvetlenül, mert a hideg motor nem járna üzembiztosan túldúsított keverék nélkül. Később létrejön a closed loop, vagyis lesz visszacsatolás a lambda szonda felől a motorvezérlőhöz.
2018. márc. 5. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!