Ha cross motor, akkor melyik a legjobb?
Ha nem versenyzel, akkor a crosst felejtsd el. Azok üzemórásak, a gatyád is rámegy. Vagy maradj az endurónál vagy én még ajánlani tudom a supermotókat. Enduro masinák jól elvannak a terepen, de normál úton nem nagy elvezet velük menni. A supermotokkal meg baromi jól lehet csapatni aszfalton is, viszont ha lemész a susnyásba, akkor sem lesz vele problémád.
Enduronál tudom ajánlani az XT660-at, supermotonál meg a ktm-eket(690-esek) vagy a DRZ-ket.
Nekem egy GSX-S1000-em van, de erőteljesen gondolkozok egy KTM-en, második motornak.
És a kérdésedre is válaszolva: yamaha nagyon megbízható, kawasaki szintén. Illetve ezek utánra mondanám a ktm-et, suzukit, hondát.
A motoroknál a fiatalság nem nagy felár. Próbálj meg minél fiatalabbat nézni, és olyan tulajtól, aki nem versenyzésre használta. Duci apukától, aki havonta elővette egyszer, szívesen vásárolnék például :) huszon éves sráctól már kevésbé.
Első nem tudom minek ajánlasz ilyen nagy nehéz motorokat neki mikor csak baromkodni akar terepen a haverjaival. Ha terepre keres valaki mocit akkor ktm 450-525 vagy hasonló husaber szerintem a legjobb.
Könnyűek, erősek, nyomatékosak, fordulékonyak, terepre ez való.
Kedves 4-es
Azért ajánlottam ezeket, mert a leírásából ítélve nem cross VB-re készül, csak néha unalomból kinézne a szántásba bohóckodni. Ehhez pedig fölösleges egy komolyabb, kihegyezett cross masina. Inkább ajánlottam egy közúton is nagy élményt adó motort, ami laza terepen is elboldogul.
2T és a 4T is üzemórás egy bizonyos évjárattól.
2T-nél kb 90 után lettek azok, 4T-nél a haverom 93-as Kawasaki KLX-e még nem az. De 96-98 körül már azok voltak többnyire.
Suzuki RMZ-t kerüld, ezek nagyon rossz konstrukciók.
KLX 650 jó választás lehet és viszonylag olcsó is.
Nekem 125 2T-m van ezekből a Honda CR, és Kawasaki KX, Suzuki Rm 95-ig, elég jók.
Mivel a baráti körömben vegyesen találhatóak meg a 2T és 4T-k saját tapasztalatunk az hogy a 2T-t olcsóbb fenntartani. 50-50%-ba cross és csapatás a határba.
Persze ezek a számok akkor igazak, ha az előírásoknak megfelelően vannak karban tartva.
Itt egy cikk a költségekről...
kb mi is ezeket az arányokat tapasztaljuk fenntartásilag.
Hangsúlyoznám a csapatban lévő mocik kiváló állapotban vannak, függetlenül attól hogy havi egyszer minimum hatalmasat esünk velük...
amúgy elég drága hobbi: 2 héttel ezelőtti esésem következményei: Honda CR 125 (alu vázas); farok idom, hátsó oldal idom jobb és bal, kuplung kar, első fékcső, váltó kar, váltó tengely. És nekem kell egy másik térdvédő... (csak a csuklóm fáj egy picit mert meghúzódott mikor kegyelemdöfésként még rám esett a motor)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!