Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha cross motor, akkor melyik...

Ha cross motor, akkor melyik a legjobb?

Figyelt kérdés
Arra gondoltam, hogy idén nyáron veszek egy cross motort, vagy egy endurót. Arra lennék kiváncsi, hogy aki ért a motorokhoz, az milyen gyártót és modellt ajánlana, vagy mi az amiben hisz. szeretnék venni egy olyan motort ami erős és kitartó. Nem cross terepen akarom vezetni, hanem néha elmenni vele haverokkal motorozni, illetve szabadidőmben csavarogni vele.. ja és 4ütemű és 450cc vagy a körüli.

2018. márc. 1. 00:55
 1/8 anonim ***** válasza:

Ha nem versenyzel, akkor a crosst felejtsd el. Azok üzemórásak, a gatyád is rámegy. Vagy maradj az endurónál vagy én még ajánlani tudom a supermotókat. Enduro masinák jól elvannak a terepen, de normál úton nem nagy elvezet velük menni. A supermotokkal meg baromi jól lehet csapatni aszfalton is, viszont ha lemész a susnyásba, akkor sem lesz vele problémád.

Enduronál tudom ajánlani az XT660-at, supermotonál meg a ktm-eket(690-esek) vagy a DRZ-ket.

Nekem egy GSX-S1000-em van, de erőteljesen gondolkozok egy KTM-en, második motornak.

2018. márc. 1. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
4 ütemű krosszt nyugodtan vehetsz. Nekem yamaha yz250f van már 8 éve, olaj, lánc és fogaskerék cserén kívül semmit nem cseréltem még, pedig végig motorztam már szerintem vagy 150 napot, de azt úgy, hogy reggel8-20 ig.
2018. márc. 1. 04:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

És a kérdésedre is válaszolva: yamaha nagyon megbízható, kawasaki szintén. Illetve ezek utánra mondanám a ktm-et, suzukit, hondát.


A motoroknál a fiatalság nem nagy felár. Próbálj meg minél fiatalabbat nézni, és olyan tulajtól, aki nem versenyzésre használta. Duci apukától, aki havonta elővette egyszer, szívesen vásárolnék például :) huszon éves sráctól már kevésbé.

2018. márc. 1. 04:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 dirtboy ***** válasza:

Első nem tudom minek ajánlasz ilyen nagy nehéz motorokat neki mikor csak baromkodni akar terepen a haverjaival. Ha terepre keres valaki mocit akkor ktm 450-525 vagy hasonló husaber szerintem a legjobb.

Könnyűek, erősek, nyomatékosak, fordulékonyak, terepre ez való.

2018. márc. 1. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Kedves 4-es


Azért ajánlottam ezeket, mert a leírásából ítélve nem cross VB-re készül, csak néha unalomból kinézne a szántásba bohóckodni. Ehhez pedig fölösleges egy komolyabb, kihegyezett cross masina. Inkább ajánlottam egy közúton is nagy élményt adó motort, ami laza terepen is elboldogul.

2018. márc. 1. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat! ha valaki még hozzászólna a témához, csak nyugodtan tegye meg, mert ebben a témában szerintem fontos a többség véleménye. Egyébként nem tervezem a gépet közúton vezetni, mivel engedélyem nincs rá.. inkább a határban, erdőben.. Másrészt valóban nem kedvelem a nehéz, és nagy motorokat. még régen vezettem Yamaha yz250-est az nagyságra is és erőben is tökéletes volt, de nekem mégis a 4 ütem jön be igazán..
2018. márc. 1. 18:31
 7/8 anonim ***** válasza:
Na így már más a helyzet, ha közúton nem használod. Akkor valóban a többieket vedd figyelembe :)
2018. márc. 1. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

2T és a 4T is üzemórás egy bizonyos évjárattól.

2T-nél kb 90 után lettek azok, 4T-nél a haverom 93-as Kawasaki KLX-e még nem az. De 96-98 körül már azok voltak többnyire.

Suzuki RMZ-t kerüld, ezek nagyon rossz konstrukciók.

KLX 650 jó választás lehet és viszonylag olcsó is.

Nekem 125 2T-m van ezekből a Honda CR, és Kawasaki KX, Suzuki Rm 95-ig, elég jók.

Mivel a baráti körömben vegyesen találhatóak meg a 2T és 4T-k saját tapasztalatunk az hogy a 2T-t olcsóbb fenntartani. 50-50%-ba cross és csapatás a határba.

Persze ezek a számok akkor igazak, ha az előírásoknak megfelelően vannak karban tartva.

Itt egy cikk a költségekről...

[link]

kb mi is ezeket az arányokat tapasztaljuk fenntartásilag.


Hangsúlyoznám a csapatban lévő mocik kiváló állapotban vannak, függetlenül attól hogy havi egyszer minimum hatalmasat esünk velük...


amúgy elég drága hobbi: 2 héttel ezelőtti esésem következményei: Honda CR 125 (alu vázas); farok idom, hátsó oldal idom jobb és bal, kuplung kar, első fékcső, váltó kar, váltó tengely. És nekem kell egy másik térdvédő... (csak a csuklóm fáj egy picit mert meghúzódott mikor kegyelemdöfésként még rám esett a motor)

2018. márc. 22. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!