Nem indul hidegben az autó, melegben meg elsőre, miért?
Peugeot 206, benzines.
A mostani reggeli hidegben egyáltalán nem indul. Az önindító pörget de nem kap rá. AC pumpa kicserélve, hőgomba kicserélve, akksi feltöltve, saruk tiszták, érintkezők kicserélve (2 különböző akksival sem indul). Benzin OMV prémium.
Majd melegedni kezd a levegő és 0 fok körül pöccre indul. A szerelő (és kb mindenki) széttárt karokkal áll a dolog előtt. A villamossági megnézte a helyszínen, azt mondta ez nem elektromos hiba hanem mechanikus. A szerelő szerint elektromos hiba. Az autó meg áll egy helyben 3 napja.
Valami ötlet, esetleg hasonló tapasztalat?
Ha a hibakódolvasó nem ír ki semmit, akkor hogyan tovább?
Köszi a válaszokat!
Fagyos időben is?
Mert 0 fok felett nekem is teljesen jó az autó, elsőre indul, stabil az alapjárat is, semmi rendellenes hangja nincs, jól gyorsul, nem rángat.
-10 fokban meg teljesen meghal. Meg kell várni, hogy meleg legyen, hogy el lehessen indítani.
Ez sűrítési probléma.
Hidegen nem sűrít annyit, hogy a megfelelő keveredési arány létrejöjjön. Nekem a négy ütemű kymco robogóm csinálja ezt.
3-5 fok alatt fél óra, vagy több mire beindítom és, akkor van ott az önindítózástól kezdve a berugdosáson át a k. anyázásig minden. Emellett 100-as benzinnel töltve.
A kocsidat hosszútávú behúzással lehet még beindítani. Egyesben 15-30 km/h sebességnél el kell kapnia a motornak a gépszíjat.
Üdv.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!