Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kigyulladt az olajszintjelző...

Kigyulladt az olajszintjelző lámpa, mi az baj?

Figyelt kérdés
Opel Kadett Ls 1.3 Benzin, menet kozben hol felgyullad hol elalszik az olajszintjelző lámpa. Megálltam es alapjáratban pedig felgyulladt a lampa. A motor mar meleg volt. Az olajszint is megfelelo.

2018. febr. 27. 08:23
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Lökd le a szakadékba azt a szemétdombot,veszélyes hulladék.

Egy csomó problémától megszabadulsz.

Én kipróbáltam,egy ócska f astrán,és működött!

2018. febr. 27. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
100%

#10- es kolléga, igen tényleg olajdoktor vagyok.

Kétdiplomás gépészmérnök, autószerelő mestervizsgával, h tudni akarod!

Csak idegesít, h okosok kevés infó alapján már hajtókarcsapágyat akarnak cseréltetni, amikor lehet csak egy nyamvadt olajszűrő okozza a hibát!

Túó Rudolf kolléga: ezt nem kérdőjelezte meg senki, de nem kellene elsőre a legroszabbal ijedztegetni szegény Kadett tulajt!

Itt sok bumbúrnyák egy influenzás beteget mindjárt a műtőben kezdene el kezelni. Kápíse?

2018. febr. 27. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
A hajtókarcsapágy állapota,és az olajnyomás összefüggései engem is érdekelnének...
2018. febr. 27. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

Az az összefüggés, h ha egy folyadékot egy adott keresztmetszetű nyíláson juttatunk ki a környezeti nyomásra, a kijutási pont előtt a nyomás adott.

Ha a megnövekedett illesztési hézagok miatt a rendszer “tömítetlenné” válik, a nyomás le fog esni, mivel nem csak az adott keresztmetszeten fog tudni távozni a folyadék, hanem más helyeken is.

Ebben az esetben a kolléga arra gondol, h az olaj a csapágyhéjak között ki tud menni, ezzel elszöktetve az olajnyomást.

A motorokban ugyanis a főtengely főcsapágyakon keresztűl van az olaj eljuttatva a hajtórudak csapágyaihoz.

Ezt egy furatként képzeld el. Minden főcsapról keresztirányú olajzófurat vezet a hajtórúdcsapokhoz.

2018. febr. 27. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Nem akarok én senkit ijedztegetnei, de a realitások talaján maradva ez a legesélyesebb.

Ha az olajgomba szar, az hidegen is szar, nem csak melegen, az olaj hiánya nem alapjáraton fog feltűnni, hanem nagyobb fordulaton, mikor kirántja a szivattyú a karterból az olajat, meg kanyarban. A szivattyú ritkán kopik meg annyira, hogy ne tudja azt a fél bár nyomást, ami a gomba kapcsolásához kell.

A végzettségedhez gratulálok, javaslom, hogy gyakorlati tapasztalatokkal is gyarapítsd az elméleti tudásodat, mert az önmagában gyakran a semminél is rosszabb, hogy finoman fejezzem ki magam.

A 14. válaszolónak köszönöm, hogy kifejtette, amire gondoltam.

2018. febr. 27. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Én voltam a 14- es válaszoló is, hidd el, van gyakorlati tapasztalatom is, nem csak elméleti!
2018. febr. 27. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Ha már annyira odavan a hajtókarcsapágy hogy amiatt nincs olajnyomás, akkor annak a motornak már nagyon beteg hangja kell hogy legyen. Csattog, zakatol stb.
2018. febr. 28. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!