Opel Ampera vagy új 2018 as Nissan Leaf vagy BMW i3?
Kb 3-4 év múlva venném kb. 80% vàrosi- csalàdi autózàs, munkàba jàràs 2 hetente 60-60kmre vidékre utazàs és kb 2-3x egy évben nagyobb tàvra utazàs. Jobban hajlok a tisztàn elektromos felé és hajlandó vagyok akàr tovàbb gyűjteni is. Kb. 4-4,5 millióm lesz rá minimun 4 év múlva a jelenlegi kocsit is eladva( mai àrànak kb. felét fogja érni biztosan)
Ami még fontos hogy nagyvàrosban élek de a töltés itthon nem megoldott, max szülőknél( kb 10kmre) tudnàm tölteni hétvégente vagy 4-5 kmre van villàmtöltő.
Részletezheted nyugodtan mitől függ egy törés.Az i3 egy kisautó például ettől.Ha összecsapódsz egy x6-tal vagy egy Q7-tel(nem 20-30-40-nel)téged a mentő visz el a nagyautó sofőrje meg kiszáll pár karcolással.Meg ha belevágodnak hátulról a hátul ülőnek a gerince törhet olyat rövid hátulja van a kocsinak.Attól is függ egy ütközés hogy éppen lendületben vagy vagy fékezel a becsapódás pillanatakor.Az elektromos autók már 1kmh-tól leadják az összes nyomatékukat és tegyük fel hogy éppen a főúton gyorsulsz amikor egy hülye úgy eléd vág hogy mire odalépsz a fékhez addigra már meg is van a baj,a papírváz nem volt elég hogy összetörjön a bent ülők helyett.
Nagyon jó kocsi LESZ az i3 de még van benne biztonságtechnikailag hiba.Eleve ott kezdeném hogy alapra 10légzsák és egy megerősített karosszéria.
Ennyi erővel vegyél tankot! Nagy testű bàrmilyen autó vs kamion na vajon melyikből szàlsz ki?
Az i3 amúgy nem egy Swift kategória, mert kb ezt ìrtad le. Alapból prémium màrka, illetve 1000-1100 KG között van!
Smart is prémium márka :)
Az i3 mellett logikus érv nem szól. Mondd hogy az tetszik, meg mer BMW, és ennyi. Vedd meg.
de egy plugin Golf GTE is jóval olcsóbb, és az használható méret, és megy is rendesen
Nagy testű bàrmilyen autó vs kamion na vajon melyikből szàlsz ki?
Ki beszélt kamionról.Mellesleg bármilyen autónak tegyünk oda egy Mercedes G osztályt és egy teljesen átlag kamiont .Hát itt nem a kamionos ússza meg.;)
1000-1100kg?És miért hasonlítgatom egy swifthez?
Ezt most komolyan megkérdezted?Ki a fszt érdekel hogy prémium attól még biztonságtalan.
Az i3 aksija nem degradálódik annyira, mint a Liefé. 94Ah aksi + rex = 230km télen, 330 km nyáron a hatótáv.
Lehet szélesebb kerekeket rápattintani, mondjuk 195-öset, máris stabilabb a tartása (de a gumi drága lesz).
A biztonság mindegy. Ha nagy sebességgel csapodsz valaminek, a Liefben is meghalsz. Söt, egy 99-es Honda civic-ben is meghalsz.
Mellesleg a BMW i3-nak a legalacsonyabb a szervizköltsége. Olvassatok csak a forumokba, csoportokba bele. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!