Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Ampera vagy új 2018 as...

Opel Ampera vagy új 2018 as Nissan Leaf vagy BMW i3?

Figyelt kérdés

Kb 3-4 év múlva venném kb. 80% vàrosi- csalàdi autózàs, munkàba jàràs 2 hetente 60-60kmre vidékre utazàs és kb 2-3x egy évben nagyobb tàvra utazàs. Jobban hajlok a tisztàn elektromos felé és hajlandó vagyok akàr tovàbb gyűjteni is. Kb. 4-4,5 millióm lesz rá minimun 4 év múlva a jelenlegi kocsit is eladva( mai àrànak kb. felét fogja érni biztosan)

Ami még fontos hogy nagyvàrosban élek de a töltés itthon nem megoldott, max szülőknél( kb 10kmre) tudnàm tölteni hétvégente vagy 4-5 kmre van villàmtöltő.


2018. febr. 23. 20:05
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Igen csak közben a Nissanról kiderült hogy nincs az akku klimatizàlva, nincs hűtve-fűtve. Hamarabb elveszti a kapacitàsàt, főleg a korai modelek. Az utastér tuti hogy megfelelne az i3 ban! Szerintem a kasztni is biztonságos, nem igazàn hiszek a törésteszteknek. Csomagtartó mérete meg tuti elég! A mostani 550L- nem tudom csak max 60% ban kihasznàlni, az is csak nagybevàsàrlàsnàl! A töltésétől jobban félek! Emiatt és az àruk miatt még évekig kell vàrnom!A keleti orszàgrészen nem sok töltő van és az is harmatgyenge. Az se kizárt, hogy a következő is csak egy hibrid lesz vagy egy nagyon kis fogyasztàsú benzines. Kb 80% vàrosi hasznàlat mellett ez az ésszerű.
2018. febr. 25. 14:30
 12/20 anonim ***** válasza:
85%
Az előző generációs leaf volt ilyen gyatra az új leaf bőven tudja azt amit egy i3 is.
2018. febr. 25. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
33%
A törésteszt pedig nem hazudik és ha jól átgondolod nincs is ami összetörjön azon a papírmasén.
2018. febr. 25. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Ok csak a valósàg màs mint a papìrforma. Nagyon sok mindentôl függ a törés, de had ne részletezzem.
2018. febr. 25. 22:24
 15/20 anonim ***** válasza:
24%

Részletezheted nyugodtan mitől függ egy törés.Az i3 egy kisautó például ettől.Ha összecsapódsz egy x6-tal vagy egy Q7-tel(nem 20-30-40-nel)téged a mentő visz el a nagyautó sofőrje meg kiszáll pár karcolással.Meg ha belevágodnak hátulról a hátul ülőnek a gerince törhet olyat rövid hátulja van a kocsinak.Attól is függ egy ütközés hogy éppen lendületben vagy vagy fékezel a becsapódás pillanatakor.Az elektromos autók már 1kmh-tól leadják az összes nyomatékukat és tegyük fel hogy éppen a főúton gyorsulsz amikor egy hülye úgy eléd vág hogy mire odalépsz a fékhez addigra már meg is van a baj,a papírváz nem volt elég hogy összetörjön a bent ülők helyett.

Nagyon jó kocsi LESZ az i3 de még van benne biztonságtechnikailag hiba.Eleve ott kezdeném hogy alapra 10légzsák és egy megerősített karosszéria.

2018. febr. 26. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

Ennyi erővel vegyél tankot! Nagy testű bàrmilyen autó vs kamion na vajon melyikből szàlsz ki?

Az i3 amúgy nem egy Swift kategória, mert kb ezt ìrtad le. Alapból prémium màrka, illetve 1000-1100 KG között van!

2018. febr. 27. 23:46
 17/20 anonim ***** válasza:
0%

Smart is prémium márka :)

Az i3 mellett logikus érv nem szól. Mondd hogy az tetszik, meg mer BMW, és ennyi. Vedd meg.

de egy plugin Golf GTE is jóval olcsóbb, és az használható méret, és megy is rendesen

2018. febr. 28. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
0%

Nagy testű bàrmilyen autó vs kamion na vajon melyikből szàlsz ki? 

Ki beszélt kamionról.Mellesleg bármilyen autónak tegyünk oda egy Mercedes G osztályt és egy teljesen átlag kamiont .Hát itt nem a kamionos ússza meg.;)

1000-1100kg?És miért hasonlítgatom egy swifthez?

Ezt most komolyan megkérdezted?Ki a fszt érdekel hogy prémium attól még biztonságtalan.

2018. febr. 28. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:
Biztonságról beszéltünk, Full biztonság meg nincs sehol, semmiben. Ha sokat autózol alapból több az esélyed arra hogy történik is valami. Igen is egy Swifthez hasonlítok mert arányában még mindig az a "népautó" hozzáteszem sajnos. Annál meg nyilván biztonságosabb van aminél meg nem, erős középmezőny. Az hogy BMW pont leszarom, alapjában utálom a BMW-ket! Ennél az I3-nál figyeltem fel a BMW-re és mondom azt hogy történt is valami a BMW-nél. Ez is inkább városi futkorászós kocsi mint a pálya ördöge, ezért annak is kell kezelni. Ennek ellenére nem mondom azt hogy ezt vennék, kb. 50-50% más villanyautókkal összevetve.
2018. márc. 1. 10:16
 20/20 anonim ***** válasza:
100%

Az i3 aksija nem degradálódik annyira, mint a Liefé. 94Ah aksi + rex = 230km télen, 330 km nyáron a hatótáv.

Lehet szélesebb kerekeket rápattintani, mondjuk 195-öset, máris stabilabb a tartása (de a gumi drága lesz).

A biztonság mindegy. Ha nagy sebességgel csapodsz valaminek, a Liefben is meghalsz. Söt, egy 99-es Honda civic-ben is meghalsz.


Mellesleg a BMW i3-nak a legalacsonyabb a szervizköltsége. Olvassatok csak a forumokba, csoportokba bele. :)

2021. febr. 6. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!