Ha egy ültetőrugó szett rendelezik TÜV engedéllyel, akkor azt beszerelhetem az autómba?
Kell hozzá valami más engedély is, hogy ezzel a műszakivizsgán se legyen probléma?
Kell mást is cserélni az ültetéshez, vagy elég a rugót kicserélni?
Van hátránya is az ültetésnek, vagy csak javul a menettulajdonság?
Erről lenne szó:
Kell a német TÜV engedély, le kell fordíttatni magyarra és emellé kell magyar TÜV irodától igazolás, kérvényt kell írni az NKH-nak, ha elfogadják akkor szigorított műszaki ahol lehet úgy döntenek hogy bocs mégse. Nekem ezt mondták a hatóságnál, le is tettem az ültetésről.
Magyarország én így szeretlek...
Ha csak 2-3 centis az ültetés akkor nem kell más, ha több akkor javasolt a gyári lengéscsillapított felkeményíttetni, vagy venni egy gyárilag keményített "tuning" lengéscsillapítót.
Hát ez elég macera.
Nem is értem, hogy 3-4 centi miatt miért kell szívózni. Ezzel azt érik el, hogy sok kókány tuning van, amit műszakira visszaalakítanak arra az egy napra.
Van olyan ismim, akinek úgy le van ültetve az autója, hogy szinte a földön húzza a hasát, és az újjam nem fér be a kerék és a sárvédő közé, de azt nem hinném, hogy ő bármilyen engedélyekkel rendelkezne.
Mielőtt féligazságokra alapoznál:
A lényeg benne van. Le kell papírozni. Nem egetrengető dolog. Csak egy kis kitartás kel hozzá
A TÜV nem engedély, hanem műszaki bizonyítvány, hogy az adott dolog megfelel a biztonsági előírásoknak.
"Van hátránya is az ültetésnek, vagy csak javul a menettulajdonság?"
Ha javulna, eleve ültetve volnának a kocsik nem?
A többire az első fekvőrendőrnél és a második padkához parkolásnál rájössz.
"A TÜV nem engedély, hanem műszaki bizonyítvány, hogy az adott dolog megfelel a biztonsági előírásoknak."
Nevezhetjük bárminek, akkor is egy tanúsítvány, ami akár engedélynek is felfogható. Csak azt nem tudom, hogy itt ezt elfogadják vagy nem. Bár már kezd körvonalazódni.
35-40mm ültetés nem hinném, hogy probléma lenne egy Suzukinál. Vannak gyárilag 6-8cm-el alacsonyabb autók.
Miért gyártanának ültetett Suzukikat? Nem egy sportkocsi, de attól javulhat a stabilitása, útfekvése. Parkolásnál pedig így is vigyázni kell. Annyira azért nem magas, hogy 10 év alatt ezt ne tanultam volna meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!