Mit ajánlotok munkába járásra?





Benzinesek közül minimum az 1.6-os motor és 100 lóerő az a párosítás, ami már kevésbé erőlködve viszi a 140-es utazót. A fordulat viszont 3000 körül lesz a jellemző. Esetleg, ha találsz egy hosszú váltós és/vagy 6 sebességes példányt az valamivel kevesebbet fog pörögni.
A fent említett 1.4 16V 100le-s Fábiáról pont lebeszélnélek, túl van feszítve.
Ebben az árkategóriában és felhasználásban talán szívó benzinesekből az 1.8-2.0 körüli motor az, ami pályára is alkalmas és nem is pörgi halálra magát.
Vagy japánt blokkos kocsit keresnék vagy német/VAG vonalon az egyszerűbb 8-16 szelepes motorokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!