Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GL+ 4,6 millió. Érvek? Ellenérvek?
Figyelt kérdés
2018. febr. 10. 12:46
11/13 anonim válasza:
Én is inkább a szívóbenzines Vitara mellett kötnék ki. Kevesebb hibalehetőség.
12/13 anonim válasza:
Nem fog leesni egyből az olajnyomás, és leállítás előtt alapjáraton sem fog 80ezerrel pörögni.
Azért elég régóta itt vannak köztünk a kis turbóbenzinek, és közel sem olyan rosszak a tapasztalatok, és a költségek. Annyit biztosan adnak vezetési élményben és fogyasztásban, ami kompenzálja 150-200 ezer km után az esetleges pluszköltségeket.
Ha nem zavar a külseje, akkor simán jobb választás, mint a Vitara.
13/13 anonim válasza:
A Vitarának szerintem jobban eltalált külseje van, de ez ízlés kérdése. Motorok: élhető az 1,6 szívó is, ami várhatóan kevesebb törődést fog igényelni, persze nem fogja tudni azt a jobb vezetési élményt nyújtani, amit a mai, részben divatszülte, részben kibocsátási követelményekkel kikényszerített turbósok adnak. Ha meg akarod tartani a kocsit tizenéves koráig, akkor lesz némi plusz költség a turbó felújításakor, és a közvetlen befecskendezéses technológia miatt szinte biztos, hogy kokszosodási problémákra is számítani kell. Mivel egyre több a turbós közvetlen befecskendezéses benzines motor, ez addigra szerintem rutinfeladattá fog válni, kb mint egy olajcsere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!