Jawa Babetta 207-nek milyen típusai vannak?
Főleg arra lennék kíváncsi, hogy létezett e olyan amin elektromos leállító kapcsoló és duda volt? Szeretnék egy 207-est restaurálni, de amit vettem azon vannak ilyen kapcsolók, de ahogy körbenéztem az interneten a típusok után, nem nagyon írják sehol, hogy lett volna rajta ilyen gyárilag. Érdeklődnék, hogy valaki találkozott e ilyenekkel ezen a típuson, vagy valószínű, hogy a dekompresszor meghibásodása miatt barkácsolhattak rá ilyet? Továbbá volt ezeken duda? Mert ezen az is van szintén elektromos kapcsolóval.
A válaszokat előre is köszönöm!
Ezeket én is átolvasgattam, de nem találtam sehol azt amit keresek ezért is lettem volna kíváncsi személyes tapasztalatokra.
De azért köszi!
Na szóval
Jawa 206- "nagykerekű Babetta" nagyobb kerékmérete volt illetve hátsó teleszkópok nélkül gyártották. Rövid kormánnyal. Ami volt rajta az egy lámpa és csengő. (Ugyan azzal a motorral gyártották mint a 207eseket)
Jawa 207.100- Első szériás 207es. Kissebb kerekeket kapott mint előző társa valamint az utazás kényelmében segített a 2 hátsó teleszkóp. Ez a motor már nem csak piros illetve citrom sárga színben volt elérhetnő hanem a későbbi modellek kékes színben is pompáztak. Ugyan úgy csak lámpa es csengő volt rajta.
207.300- Újítás: hosszú kormány.
207.500- Ezeknél már nem csak hosszú kormàny miatt éreztük magunkat kényelmesen akár mintha egy chopper en ülnénk hanem még gyönyörű króm tank sapkát kapott a modell illetve benzin itató szivacsot. (Amit sokan el készítettek otthon.)
A kürt aminek a kapcsolója a Romet é volt, a kürt a tank alatt volt majd felkerült a villa nyakhoz. 207eseken is megtalálható ketyere, de viszonylag ritkaság manapság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!