1 millió körül milyen autót érdemes venni?
Mint ahogy azt a hirdeto irta, ennyiert nem kapni ilyen autot. De akkor miert arulja ennyiert? Miert nem arulja annyiert amennyiert lehet ilyet kapni? Tobbet keresne rajta. Vannake esszeru magyarazatok, pl kell neki a penz, de altalaban azert olcsok ezek mert ennyit ernek es ha az ar a piaci trend alatt van akkor valami baja van. Sokan akik bajos autot tesznek fel, a leirasban, szoban szet dicserik az autot de mivel tudjak h van baja ezert az arat nem lovik be nagyon pofatlanul. Na ezek csinaljak rosszul. Igy lesz egy erthetetlen kulonbseg az auto allapotabol vonatkoztatott ar es a tenyleges ar kozott. Csalni tudni kell, ha szet hazudjuk a hirdetest akkor az arat is szet kell hazudni. Ha az ar, a piaci atlag alatt van akkor valjuk be h mi a baja.
Na mindegy nem ez volt a kerdes, nem is annnyira rosszak ezek az 1.2es motorok de en megse vennem viszont ha mar ford, az 1.6 os benzinmotorok kelloen jo konstrukciok. Nyilvan kicsot tobbet fogyaszt de megbizhatobbak.
Ha a fenntarthaosagi koltseg, igy a megbizhatosag a szempont akkor en meg kacsintanek toyota benzinmotorok iranyaba. Sokan felnek a hybridektol de szinten toyota benzin-elektromos hajtas is szuper. Szerintem lehetnenek takarekosabbak azok a hybridek de tervezes soran nem egymast agyekat vakargattak a mernokok mint amikor a 2000es evek elejen valami melegfront vonult vegig olaszorszagon es iszonyu vacak alfakat sikerult piacra dobni.
Ezt az olcsó, tehát valószínűleg szar szöveget nem veszem komolyan.
Ugyan nem autókat, de rengeteg dolgot vettem használtan. Attól, hogy olcsó, még nem biztos hogy rossz.
Ha eszes és gerinctelen lenne az eladó, akkor piaci ár alatt egy nagyon kicsivel adná, és hagyná hadd alkudozzanak.
Nem tudom hogy megy az autópiacon, nincs benne nagy tapasztalatom, lehet hogy neked van igazad 1.-es válaszoló. Pc alkatrészeket, és kerékpáros cuccokat is tudtam venni sokszor a piaci ár feléért, amik remek hibátlan állapotban voltak.
Mindenesetre a logikát nem értem, miért kell annyira gyanakodni, ha valami nagyon olcsó? Ha átakarnék verni valaki eltitkolnám a hibát, és piaci ár alatt 10%-al is gyorsan el lehet adni sok mindent.
Na most egy pc alkatresz es bicikli alkatresz maximum 1-2 szazezres tetel. Ott alkudni se szoktak minden esetben. Egy auto mas, osszetett, draga es lehet hatalmas fejfajas. Lehet h olyan baja van amire azt mondja a vevo h kossz nem veszem meg. Es ebbol nagyon nagyon sok van az autokban. Egy autonak barmi baja az mindig csak alkukepesse teszi az arat. Nem is kell komoly bajnak lennie, csak epphogy picit eszi az olajat. Ez lehet pici baj vagy valami komolynak a kezdete, ezert az elado nem akarja beismerni mert a vevo tuti h nagyon sokat akar majd alkudni mert arra alapoz h komoly baj van. Nem akar kockaztatni. Inkabb telenyomja olajjal meg adalekokkal h a vevonek mire feltunik h fogy egy kicsit az olaj mar belerakjon par ezer kilometert es eselytelen h visszavigye. Egy proci, egy vga mas. Megnezed h nincs e szetzuzva. Berakod egy szamitogepbe es meghajtod, mukodik? Igen. Van millio ingyenes program ami futtatas kozben diagnosztizalja az alkatreszt. Egy biciklin van kb 50 alkatresz es egyik sincs eldugva. Meg tudod nezni, meg tudod tapogatni az alkatreszt. Egy auto nem ilyen. Egy muhelyi atvizsgalas 10ezer penz es ott se derul ki minden csak ami ki tud derulni egy gyors szemrevetelezessel.
Illetve, az auto valoszinuleg egy telepen van. A leirasban az szerepel h az ar a vevo nevere irva ertendo. Ez egy kereskedes! Ezek tipikus kereskedo jellemzok. De h biztosra menjek ramentem a lentebb talalhato 'jarmuvek ugyan itt' es het darab masik elado autojuk van. Mit lehet tudni a kereskedesrol? H profit orientaltak. Ezeket haszonnal adjak el.
Azert mondom ezeket mert en viszont nem ertek a szamitogepekhez de az autokhoz igen es naponta rengeteg hirdetest futok at. Egy ido utan ki lehet ezeket ismerni. Sok autot is neztem meg es mindig ugyan az volt, a hibakat meg kellett keresni, sose kotottek az orromra. Ha nem vagy jartas az autovasarlasban akkor remelhetoleg utananeztel mar h hogyan celszeru csinalni de ha meg nem akkor itt gyakorin is rengeteg valaszt attunk mar ilyen kerdesekre, keress utana. Mindenhol el hangzik h vigyel magaddal hozzaertot es azert mert nem fogjak elmondani az auto minden nyugjet mert akkor olcsobban akarnad megvenni mint amennyiert el akarjak adni, ha meg a hibakat nem talalod meg akkor az a te bajod.
Azert is erdemes ovatosnak lenni mert aki autokkal foglalkozik tudja h a magyar hasznaltautopiac NEM a viragkorat eli. Ugy tunik mert minden eddigieknel magasabb a hasznaltautok eladasa de iszonyat sok az atveres, a roman, buta paraszt, az olcson kell auto, a megyekertemostindulok, a facebookon kommentben!! lealkudja az ar felet, a mindenen keresni akarok. Senki se szent, az autopiac ilyen es nagyon messze all a bicikli meg a szamitogep uzlettol mert ott a felhasznalonak feleslegesse valik egy alkatresz es eladja ahelyett h kidobja. Egy autot nem lehet kidobni, penzbe kerul az is h kivonassuk veglegesen a forgalombol de kozben ott all bennuk a rengeteg penzunk. Vannak akik megveszik, nem tudjak szervizelni es mielott beadja a kulcsot gyorsan eladjak. E46, e36os bmw. Nagyon jellemzo. Vannak akik uzeltszeruen csinaljak barmi bejelentett cegnev nelkul. Sokan kulfoldrol hozzak be az autokat vonatszam. Hataron eltunik a nemet auto orajabol 150ezer kilometer es mintha uj lenne itt eladjak.
Szoval az ilyen pici dolgokra erdemes figyelni, eleg ha annyit megjegyzel ebbol h a magyar hasznaltauto piacon a 4 millioig terjedo autok halmazaban, tobb az eselye h megprobalnak atverni mint annak h nem akarnak majd atverni.
3.: Értem, köszönöm szépen!
Nem is gondoltam, hogy itt kaphatok 3 sornál hosszabb nem lekezelő bunkó választ :)
A belsőtér átnézését mennyire tartod mérvadónak? Szerintem túlságosan alá van becsülve. Például valaki beül az autóba, megy ezer kilométert egyhuzamban, akkor nem amortizálódik annyira a belseje, mintha az anyuka a városban egy nap 5-ször ki-be ül, saras gyerekeit beleteszi...
Szóval ezt is figyelembe kéne venni, nem?
Másik dolog. Elmegyek megnézni egy használt autót. Most tél van, mehetek olyankor is akár, amikor mínusz 15 fok van. Felnyitom a motorháztetőt, minél melegebb a motornál, annál inkább félholtra verem a tulajt, de ha teljesen hideg, akkor beindítom, megyek vele pár kört és minden zsír, akkor jó eséllyel fajin a kocsi, nem? Vagy legalábbis érdemes rászánni az átvizsgálás költségét?
Én nem vagyok nagy szakértő. Éppen ezért szakertői átnézés nélkül nem veszünk autót. Az a 10-20 ezer ft nem tétel, de sok bosszúságtól és drága javítástól kímélhet meg.
A ki-beszallashoz egy apró adalék. Mi az esetek 90%-ában úgy használjuk az autot, hogy a férjem vezet, az anyósülésen meg én vagy más csaladtag ül. A két ülés mégis teljesen máshogy kopik, mert a férjem 150 kg és 2 méter, mi utasok meg nem. Hosszútávokra használjuk az autót, mégis a karpit nem szereti a férjem mackós testét. Masik meg, hogyha nagyon rosszul néz ki egy ülés, akkor simán vesz bele a kereskedő másikat, hogy megkímélt állapotúnak tűnjön. És még ezer trükk.
A linkelt autó a tipikusan lenyomozhatatlan kategória.
Behozta a nepper, amit a vevő nevére írat, ő csak "közvetítő"
Az egyszerűen hihetetlen, hogy azokkal a paraméterekkel nem ok nélkül annyiért eladó, kevés oknak, hogy nincs klíma, négy éves autót kint sem adnak 800ezerért, még akkor sem, ha az egy törpeautó.
Nem csaptak rá még eddig, nem új a hirdetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!